וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל אוזפסט מגיע לישראל

עינב שיף

7.7.2010 / 10:40

להקת קורן תצטרף לאוזי אוסבורן, שיגיע לראשונה לישראל עם מותג ההבי מטאל המצליח שיצרה אשתו, שרון, ב-28 בספטמבר בפארק הירקון. "זהו הישג גדול", אומר מפיק המופע, שוקי וייס

אבי כהן

(צפו בשיחת הוידאו עם שרון אוסבורן, היום בתל אביב)

פסטיבל Ozzfest, ממותגי המטאל והרוק הכבד החשובים בעולם, מגיע לישראל, וכך - מה שהחל בהכרזה על הופעתו של אוזי אוסבורן בארץ הופך לפסטיבל בראשותו של סנדק ההבי מטאל, שיופיע ב-28 בספטמבר יחד עם להקת קורן המצליחה והרכבים בינלאומיים נוספים וגם הרכבים ישראלים ששמם יוכרז בהמשך.

אוזפסט נוסד בשנת 1996 על ידי אשתו והמנהלת האישית של אוזי, שרון אוסבורן. מאז, צבר האירוע מעמד מיתולוגי ואירח כמה מלהקות הרוק הכבד הגדולות בעולם, שהתגלו דרך הבמה שהעניק להם אוזי. השנה, 2010, חוזר הפסטיבל להתקיים גם בארצות הברית, לאחר מנוחה של שנה.

"אנחנו מאוד גאים להגיע ישראל", אמרה שרון, שהשתתפה דרך מסך הווידיאו במסיבת העיתונאים בה הוכרז על קיומו של הפסטיבל. "כל משפחת אוסבורן שמחה להגיע, אני שמחה שישראל היא המקום הראשון מחוץ לארצות הברית ואירופה ששאוזפסט מגיע אליו. אוזי שלי נותן את הכל על הבמה וזה יהיה ערב מצוין".

"המוזיקה היא מעבר לפוליטיקה"

"לנו, ההפקה בישראל, זהו הישג גדול לארח לראשונה פסטיבל בעל שם וסדר גודל כזה", אמר מפיק האירוע בישראל, שוקי וייס. "באופן מדהים, אם ולמרות הביטולים שידענו, אנחנו מוצאים פרטנר מקצועי לדיבור בשפה של תרבות ומוזיקה ופתיחת אפיקים חדשים לקהל הישראלי. אני חושב שמדובר באירוע היסטורי שאינו נאמד על פי טעם מוזיקלי כזה או אחר אלא כאירוע שחובת הנוכחות בו היא כמו הקלישאה – אירוע של פעם בחיים".

ואילו אוסבורן אמרה, בנוגע לביטולים האחרונים של אמנים שהיו אמורים להופיע בישראל: "אוזי ואני מרגישים שהמוזיקה היא מעבר לפוליטיקה. היא שפה בינלאומית. אין לנו קשר לפוליטיקה ואנחנו לא מתערבים. לא קיבלנו איומים, פשוט כי אנחנו לא שמים את עצמנו בפוליטיקה. זה לא מה שאנחנו עושים וגם אם כן - היינו ממשיכים כי זה רק איומים והחיים צריכים להימשך.

"אירוע מאתגר"

האמנים הראשיים בפסטיבל כאמור הם אוזי אוסבורן, שיגיע במסגרת הטור העולמי החדש שלו לאלבומו העשירי "Scream" כשהוא מלווה בלהקה מלאה. לצידו, תגיע גם להקת קורן האמריקאית בראשות ג'ונתן דיוויס, מהלהקות החשובות בתחום הנו-מטאל המשלבות בין היפ-הופ למטאל.

בהפקת המופע מדגישים כי מיקום האירוע, פארק הירקון, נבחר רק לאחר שהתקבל האישור על קיומו של האוזפסט סביב בואו של אוסבורן. "מדובר באירוע מאתגר", הוסיף וייס. "פסטיבל רוק בסגנון הזה מכתיב תנאים ודרישות בשונה ממופעים רגילים. החלל הפתוח, הסאונד והמבנה כולו – הכל חייב להיות מותאם למתרחש על הבמה ובפרט לקהל הצופים. הבחירה בפסטיבל כזה מחייבת אתר פתוח, תחת כיפת השמיים ועל כן בחרנו בפארק הירקון, מתחם גבעת המופעים. הניסיון והשליטה במתחם כזה מאפשרים לנו להקים כפר קטן בסטנדרטים של חו"ל".

לאור הביקוש לכרטיסים, החליטה הפקת המופע להמשיך את מכירת הכרטיסים מוגבלת במחיר של 325 שקלים למשך שבועיים נוספים או עד גמר המלאי. לאחר מכן, מחיר הכרטיס ליום האירועים המלא יעמוד על 425 שקלים.

בנוסף, מציעה ההפקה למכירה כרטיסי VIP בכמות מוגבלת החל ממחר (חמישי). הכרטיסים כוללים מקום ישיבה, מתחם אירוח יוקרתי, חנייה צמודה וחולצה רשמית. הכרטיסים, בהדפסה מיוחדת לאספנים, יעלו 1,100 שקלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully