וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלבום משותף לרוברט וואייט עם הג'אזיסט גלעד עצמון

עינב שיף

7.7.2010 / 14:11

המוזיקאי האגדי יוציא את "'For The Ghosts Within", אלבום משותף לשניים למוזיקאית רוז סטיבן, שאמרה: "העבודה עם גלעד היתה חוויה מופלאה. הוא פשוט מעורר השראה"

אחרי שנים של שיתוף פעולה, רוברט וואייט מוציא אלבום משותף עם הג'אזיסט הישראלי גלעד עצמון וכן עם המוזיקאית רוז סטיבן. האלבום, "For The Ghosts Within'", יישא את הקרדיטים של השלושה וייצא בלייבל דומינו ב-11 באוקטובר.

"רוברט וגלעד הם חברים נפלאים שעבדו ביחד מספר שנים", אמרה סטיבן בהודעה על צאת האלבום. "העבודה עם גלעד היתה חוויה מופלאה. הוא אחד האנשים האנרגטיים והחיוביים שפגשתי אי פעם וכמוזיקאי הוא פשוט מעורר השראה ותדהמה". רוז מספרת שלאחר ששיתפה פעולה עם גלעד בלבד, עלה הרעיון ליצור אלבום משותף עם זמר והשם הראשון שעלה הוא וואייט. "רוברט אהב את הרעיון וכך ב-2009 הגענו אליו ליצאנו לדרך".

"תהליך יצירת האלבום היה לא קונבנציונלי", הוסיפה רוז. "התחלנו להקליט את רביעיית המיתרים והבס בלונדון. זה היה מסובך לוגיסטית עבור רוברט להיות שם, אז ביום שלפני כן, רוברט שר לתוך המזכירה האלקטרונית של הטלפון שלי, כדי לעזור לנו להגיע לטמפו הנכון". לאחר מכן, לקחה סטיבן את ההקלטות לאולפן של פיל מנזנרה (רוקסי מיוזיק), שם נפגשו עם וואייט ואשתו אלפי".

"האלבום הופק על ידי גלעד, שהפליא להעביר את החומר הראשוני באופן מהיר ויצירתי לאלבום גמור", אמרה סטיבן. "יצירת האלבום היתה התנסות מדהימה ואני מקווה שאנשים ייהנו להקשיב לאלבום כמו שאנחנו נהננו ליצור אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully