וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך

אייל דץ

8.7.2010 / 7:30

אדם סנדלר יוצא לחפש את הנעורים ומוצא בעיקר ביקורות קוטלות ודוב דוב הקטן מנסה להחזיר את הירח לשמיים בסרט ילדים חדש. שני אלו מחכים לכם הערב על המסך הגדול

מגודלים

מה עדיף להיות: ילד או מבוגר? קומדיה חדשה מבית היוצר של אדם סנדלר מספרת על קבוצה של חמישה חברי ילדות שנפגשים 30 שנה אחרי שסיימו את התיכון ומנסים במשך סוף שבוע אחד בבית על האגם, להבין איך הם מחזירים את ניצוץ הנעורים לחייהם.

"בקומדיית משבר אמצע החיים 'מגודלים', אדם סנדלר וכמה מחבריו מימי 'סאטרדי נייט לייב' חוגגים כאילו השנה היא 1978", נכתב בביקורת בהוליווד ריפורטר. "חבל רק שהם לא טרחו להזמין גם את הצופים". אאוץ'.

ציון ממוצא: רוטן טומייטוס - 13, מטאקריטיק – 30

במאי: דניס דוגן , שחקנים: אדם סנדלר,רוב שניידר, סלמה הייק, סטיב בושמי, מריה בלו, קווין ג'יימס, דיויד ספייד, כריס רוק (102 דקות)

דוב דוב והירח

סרט אנימציה חדש מבית היוצר של "הפיה לילי" המספר את סיפורו של דב דב הקטן המתגורר בבית קטן הרחק ביער. יום אחד, טייס מסתורי מפיל את הירח הישר לחיקו של דב דב. החל מרגע זה, דב דב וחבריו מטפלים בירח ועוזרים לו לחזור חזרה לשמיים. בין ההרפתקאות המסעירות הם יוצאים למסע אל עמק הבוהו, והכל כדי לעזור לחברם הירח ולהחזיר את הסדר הטבעי לעולמנו.

במאים: מייק מאורוס, תומאס בודנשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully