וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: "The Megaband - "Get Together

עינב שיף

8.7.2010 / 9:00

הרכב הטראנס המצליח Void רצה להתקדם, אז אחרי הלהיט העצום "Hello Moto" הוא חבר לדי ג'יי אסקימו וביחד הם כובשים את יפן ודרום אמריקה אבל לא מתכננים אלבום המשך עם סקאזי

יח"צ - חד פעמי

בשנה שעברה ההרכב Void פרץ לתודעת המיינסטרים בישראל עם אלבום משותף להם ולסקאזי, שכלל שירים עם טל פרידמן, שירי מימון, מופע הארנבות של ד"ר קספר, אפרת גוש ועוד. כעת, אורן עמנואל ותמיר רגב מסתכלים הרבה יותר רחוק, עם ההרכב החדש שהקימו עם הדי ג'יי ג'ון פורד, המוכר בשמו די ג'יי אסקימו.

יחד, השלושה הם Megaband ושמם בהחלט מעיד על הכוונות: מגה, בגדול. ההרכב קפץ לביקור קטן בישראל, ייתן הופעה במועדון הפורום בבאר שבע ולאחר מכן ימשיך לטור רחב ביפן. התחנה הבאה: דרום אמריקה, שם הלהקה נחשבת גדולה במיוחד, בפרט בברזיל, בה היא תופיע באוקטובר בפסטיבל ענק בסאו פאולו כהדליינרים.

"לא רצינו להיות תקועים בקטע של הטראנס", מסביר עמנואל בראיון מיוחד לוואלה! תרבות. "כיום בלהקה ג'ון ותמיר שרים, אני מנגן גיטרה, תמיר עושה גם סקרצ'ינג ואני מנגן על סינתיסייזרים. הפקנו בבית סרטון בן שעה וחצי שרץ איתנו לאורך המופע ומאפשר לקהל חוויה אינטראקטיבית שבחלקה אנחנו לפעמים לא על הבמה. זה הרבה יותר מטראנס".

Megaband.
הרבה יותר מטראנס - Megaband

שיתוף הפעולה בין השלושה התחיל בלהיט עצום, "Hello Moto", קטע עם לא פחות מ-3,500,000 צפיות ביוטיוב ובמילים (שלושה וחצי מיליון צפיות). לאחר מכן ראו כי טוב והמשיכו לכיוון אלבום הבכורה, אותו הם מתכננים להוציא בעתיד. מתוכו, ערכו ב-Megaband מיקס מיוחד של "Get Together" שניתן להאזנה רק בוואלה! תרבות. "אני חושב שהקטע הזה מייצג את כל העולמות מהם אנחנו באים", אומר עמנואל.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

נוח לכם שהחשיפה שלכם בחו"ל גבוהה יותר מאשר בארץ?

"החשיפה בארץ להרכבים כמו פרודג'י ופנדולום שמהם אנחנו מושפעים ישנה אבל היא מגיעה עד לרמה של מועדון הברזילי בתל אביב, אלא אם יש להיט ברדיו ואז החשיפה קצת יותר גבוהה. לכן באופן טבעי זה פחות שייך לארץ. אבל בגלל העובדה שבאנו מהטראנס, שנתן לנו הרבה הופעות בארץ וכאן הרבה מכירים את Void ואת אסקימו, יש לנו צ'אנס להחדיר את הסגנון הזה. מי שינסה לנגן את זה, כלומר להביא משהו חדש עם יותר מסגנון אחד, יהיה לו קשה בלי הרזומה שלנו. מן הסתם, בחו"ל יש הרבה יותר פתיחות לזה וקהל הרבה יותר גדול, אבל בעידן האינטרנט זה לא ממש משנה איפה אתה יושב, ההפצה היא עולמית".

מה באמת עם עבודה מסודרת בחו"ל? חברת תקליטים וכו'?

"אנחנו בודקים שני לייבלים באנגליה, שנתנו לנו הצעה לעבוד ביחד. המטרה שלנו היא למצוא לעצמנו לייבל מגניב באנגליה, שקשור לתרבות שאנחנו מייצגים במגהבנד, התרבות של האינדי, וללכת איתו. אני מאמין שבעתיד הקרוב נמצא את מקומנו, נשחרר את האלבום ונוכל להתחיל בצורה יותר חזקה".

בימים שאחרי המשט לעזה, בעייתי להיות מוזיקאי ישראלי בחו"ל?

"ממש לא, חוץ מתקרית קטנה באיזה רייב בברזיל לפני כמה זמן כשחמישה חבר'ה באו עם דגלי פלסטין לעשות פרובוקציה. חוץ מזה, אנחנו זוכים לאהבה גדולה איפה שאנחנו מסתובבים, עם דגלים מונפים של ישראל ואנגליה. אנחנו אישית ממש לא נכנסים לקטע של הפוליטיקה, אנחנו סביב המוזיקה".

מהדיבור על הלהקה ועל העבודה כהרכב, אני מבין שלא יהיה אלבום המשך לשת"פ עם סקאזי.

"הו לא. זה כל כך כל כך רחוק מאיתנו עכשיו".

  • עוד באותו נושא:
  • Megaband

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully