וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בילבורד: אמינם ודרייק ממשיכים להוביל

עינב שיף

7.7.2010 / 20:17

"Recovery" של אמינם נמצא שבוע שני ברציפות במקום הראשון בטבלת האלבומים הכי נמכרים בארצות הברית, כשאחריו אלבום הבכורה של הראפר הקנדי שממשיך להרשים

אמינם ממשיך להיות חוד החנית של תעשיית מכירות הדיסקים בארצות הברית. "Recovery", אלבומו החדש, הרשים בשבוע שעבר עם מכירות של 741 אלף עותקים באחד השבועות הטובים ביותר של השנה וגם השבוע הוא נמצא במקום הראשון, עם מכירות של 313 אלף עותקים.

גם "Thank Me Later", אלבום הבכורה של דרייק, מפגין כוח מרשים למדי עם מכירות של 105 אלף עותקים שהקנו לו את המקום שני זה שבוע השני ברציפות. העלייה לאקרנים של "דמדומים 3: ליקוי חמה" אכן גררה עלייה במכירות של פסקול הסרט, אך אין ב-65 אלף העותקים שנמכרו כדי להדיח את שני הראפרים מראשות הטבלה.

הכניסה החדשה הטובה ביותר של השבוע שמורה ל-The Dream, הראפר שאלבומו השלישי, "Love King", נכנס למקום הרביעי עם מכירות של 58 אלף עותקים. במקום החמישי נמצא האוסף "Now 34", שנמכר ב-45 אלף עותקים ואילו ג'סטין ביבר קופץ משום מה שני מקומות למעלה, עם מכירות של 41 אלף עותקים מהאלבום "My World 2.0".

מה יהיה עם מיילי?

3OH!3 האמריקאים הם הפתעת השבוע: אלבום האולפן השלישי שלהם, "Streets of Gold", חולק את אותו מספר עותקים עם ביבר בשבוע הראשון לצאתו ורושם את הכניסה הגבוהה ביותר של הלהקה לבילבורד.

מי שממשיכה לאכזב לעומת זאת היא מיילי סיירוס, שרק 32 אלף אלבומים נמכרו מ-"Can't Be Tamed", אלבומה החדש שנפל תשעה מקומות בטבלה. המקום העשירי שייך לליידי אנטיבלום הבלתי הנלאים ו-"Need You Now" שלהם, שנמכר השבוע ב-30 אלף עותקים. נשארו בכלל עוד אמריקאים שלא קנו אותו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully