וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלעדי: כל החתיכים אצלי - האלבום המלא להורדה

8.7.2010 / 12:09

זהו, השבוע וואלה! תרבות מעניקה לכם להורדה חינם את "אני רוצה", השיר האחרון בספיישל אלבום הבכורה של הלהקה, ובו הסולנית איה זהבי פייגלין מאחלת לחברה של האקס: "שתמות"

יח"צ - חד פעמי

אחרי מספר שבועות בהן בכל יום ה' הופיע שיר חדש של להקת כל החתיכים אצלי להורדה חינם, מגיע השיר האחרון בפרויקט ועמו האפשרות להוריד למעשה את כל אלבום הבכורה. השיר האחרון הפרויקט הוא "אני רוצה". "מה שבחורה תמיד רוצה למסור לחברה החדשה של האקס שלה", מסבירה איה זהבי פייגלין את משמעות השיר. "אני רוצה... שתמות!!!"

"זהו, כל האלבום בחוץ", אמרה הלהקה עם סיום הפרויקט. "עכשיו אתם יכולים לסדר לעצמכם את השירים באיזה סדר שאתם רוצים, לבנות לכם חוברת תמונות ולהרכיב לכם אלבום פרטי משלכם. בתהליך הזה הצלחנו גם אנחנו לקבל תמונה חיצונית וחדשה על הבייבי שלנו ואנחנו שמחים ששקיבלנו את ההזדמנות לשתף אתכם בתהליך הלידה הארוך, הכואב והמדהים שעברנו מדי שבוע יחד".

כל החתיכים אצלי ישיקו את אלבום הבכורה ב-7 באוגוסט במועדון הבארבי בתל אביב, בהופעה מיוחדת עם אורחים, ביניהם חמי רודנר ואלי לולאי, סולן רוקפור לשעבר, כששמות נוספים יתווספו לליין אפ בקרוב.

כל החתיכים אצלי. פאבל בולו,
האלבום כבר כאן. כל החתיכים אצלי/פאבל בולו

להורדת השיר + האלבום

את השיר "אני רוצה", כרגיל, ניתן להוריד על ידי עמידה עם העכבר על הלינק הראשון למטה, לחיצה על הכפתור הימני בעכבר, בחירה באופציה Save Target As, שמירה על המחשב והאזנה.

להורדת האלבום, כנסו ללינק שמתחת ללינק של השיר ובו תמצאו את כל השירים שניתנו להורדה בפרויקט. האזנה נעימה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully