וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא מרוז: "אני מתכוון לרוץ לכנסת"

עינב שיף

11.7.2010 / 13:02

אחרי הדיווח וההכחשה, מגיעה ההודעה של העיתונאי על רצונו להיכנס לפוליטיקה, אם "יהיה בי את הכוח לעזוב את כל מה שאני עושה וללכת לעשות לארצי", כפי שכתב בבלוג האישי שלו

ביום שישי אחר הצהריים הכחיש מרוז כי הוא מצטרף "ליוזמה פוליטית כלשהי", אולם כבר למחרת (שבת), פרסם מרוז פוסט בבלוג האישי שלו באתר NRG, בו הוא מודיע על כוונתו לרוץ לכנסת בבחירות הקרובות. ליתר דיוק: "הלוואי שבבחירות הקרובות יהיה בי את הכוח לעזוב את כל מה שאני עושה וללכת לעשות לארצי", כפי שכתב מרוז.

באשר למסגרת הפוליטית בה ירצה לעשות זאת, המשיך מרוז לטעון כי הוא אינו מצטרף כרגע לשמאל הלאומי, למרות הכרזת התנועה בעמוד הפייסבוק שלה ביום שישי בבוקר. "אמרתי להם שאם הם ירוצו בבחירות הקרובות אני אשמח לרוץ איתם", אישר מרוז, אך מיהר לסייג ולטעון כי "זאת לא הייתה הכרזה, זאת הייתה הבעת אמון. לא כי אני פוחד להכריז אלא כי זה עוד לא רלוונטי וחבל לבזבז הכרזות וכותרות כשיש עוד הרבה עבודה לעשות בדרך".

בשיחה של מרוז עם וואלה! תרבות ביום שישי, הכחיש מרוז את הודעת השמאל הלאומי על פיה הוא מצטרף לשורות התנועה וגם ניסה לטעון כי הוא אינו מודיע על כניסתו לפוליטיקה. "אני כרגע לא מצטרף לשום יוזמה פוליטית", אמר מרוז. "אני מגיע להמון מפגשים פוליטיים, גם של השמאל הלאומי וגם של הימין הקיצוני. כשארצה לרוץ אודיע על כך".

מרוז הגיב לדברים שפורסמו בפייסבוק של תנועת השמאל הלאומי, לאחר מפגש בביתו של מייסד התנועה, עו"ד אלדד יניב. "מרוז הודיע בישיבת השותפים שלנו, אתמול (חמישי - ע.ש) בביתו של אלדד יניב, כי בדעתו להשתלב במערכת הפוליטית בקרוב וישמח שהשמאל הלאומי יהיה ביתו הפוליטי", נכתב בהודעה שפרסם הארגון בעמוד. "גם אנחנו שמחים ומתרגשים מאד מאד". עו"ד יניב עצמו הגיב לידיעה בעמוד בשתי מילים: "איזה כיף".

השמאל הלאומי היא תנועה פוליטית-חברתית שקמה בספטמבר 2009 על בסיס מסמך רעיונות ועקרונות שחיברו יניב, בעבר יועצו הבכיר של אהוד ברק ופעיל פוליטי מרכזי, והספרי, מהמחזאים המפורסמים בישראל ויוצר הסדרה "פולישוק". מאז, גייסה התנועה לשורותיה מספר דמויות מעולם התרבות, ביניהם הסופר והפובליציסט ד"ר גדי טאוב.

לפני הכחשתו של מרוז, עו"ד יניב דווקא בירך על הצטרפותו של מרוז, ואמר כי זו "שמחה גדולה שעוד ישראלי הצטרף לרבבות ישראליות וישראלים ברחבי הארץ, שותפי השמאל הלאומי, שחושבים שהאחריות היא על הדור שלנו לחלק את הארץ ולהקים כאן חברת מופת בלי פערים חזיריים, עם ערבות הדדית עמוקה".

*עדכון ראשון: 09.11, 16:17

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully