וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני הופעה: ארקדי דוכין פונה לבית החולים אחרי שחש ברע

אייל דץ

11.7.2010 / 0:27

בדרך להופעה של החברים של נטאשה בבנימינה, חש הזמר הוותיק ברע והובהל לבית החולים. מצבו קל והוא שולח לביתו. ההופעה התקיימה כסדרה, כשמיכה שטרית תופס את מקומו של דוכין

המוזיקאי ארקדי דוכין פונה אמש (שבת) לבית החולים לאחר שחש ברע בדרך להופעה של החברים של נטאשה בזאפה שוני שבבנימינה. ההופעה עצמה התקיימה כסדרה כאשר מיכה שטרית מילא את מקומו של דוכין מול המיקרופון.

זו אינה הפעם הראשונה שבה דוכין חש ברע ומובהל לבית החולים. בחודש מרץ אשתקד הוא פונה לבית החולים שיבא בתל השומר ושוחרר לביתו לאחר שעבר מספר בדיקות בחדר מיון.

בעקבות העדרותו של דוכין מהמופע הוציאה הלהקה הודעה לפיה הקהל שרכש כרטיסים יפוצה. "כל הקהל הנאמן אשר נשאר לצפות במופע יוזמן למופע חלופי ללא תשלום", נמסר בהודעה.

שטרית סיפר לוואלה! תרבות שכבר ביום חמישי דוכין לא חש בטוב אולם לקראת סוף השבוע החמיר מצבו. "היתה לו דלקת גרון חריפה וכשהגענו לאזור בנימינה לקראת ההופעה הערב הוא ביקש שייקחו אותו לבית חולים. החלטנו להופיע בכל זאת ובנוסף החלטנו לפצות את הקהל שהגיע בהופעה נוספת"

דוכין, בן 46, הוא מהיוצרים הבולטים במוזיקה הישראלית, שהתפרסם כיוצר מרכזי בלהקת החברים של נטאשה יחד עם מיכה שטרית. הלהקה הוציאה ארבעה אלבומי אולפן, אלבום משותף לדוכין ולשטרית ואלבום הופעה אחד. בקריירת הסולו שחרר דוכין חמישה אלבומי אולפן, אלבום קאברים, אוסף, מיני אלבום משותף עם מאיר בנאי ואלבום שירי ילדים, "החברים של ארקשה". דוכין הוא גם מסעדן ותיק. לאחרונה הוא אף פתח מסעדה ביתית בתל אביב.

עדכון ראשון: 23:03

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully