וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון אלכסנדר מצטרף ל"הילדים של ראש הממשלה"

עינב שיף

11.7.2010 / 12:43

השחקן יגלם גנן הומו בביתו של ראש הממשלה, בסדרה החדשה של HOT, אותה כותבים שחר מגן מ"חשופים" ונועה רוטמן, נכדתו של רבין

שרון אלכסנדר מצטרף ל"הילדים של ראש הממשלה". השחקן הוותיק ישחק בסדרת הדרמה של HOT שכותבים שחר מגן ("חשופים") ונעה רוטמן, נכדתו של יצחק רבין ז"ל. עלילת הסדרה עוקבת אחר משפחתו של ראש הממשלה, שאול אגמון בשנתו הראשונה לכהונה.

אלכסנדר יגלם את דמותו של חיליק, הגנן בבית הראש הממשלה. על פי התסריט, חיליק בן ה-40 הוא הומוסקסואל לא מוחצן, אך גם לא אחד שמסתיר את נטייתו המינית. געגועיו העיקריים מופנים לימי כהונתו של אריק שרון, "אז הבית היה ריק במרבית ימי השבוע ושום אישה לא הטרידה אותו", על פי תיאורם של יוצרי הסדרה. אלכסנדר מצטרף לאלונה טל, שתגלם את לבי, בתו הבכורה של ראש הממשלה; לי בירן, שיגלם את בנו גולן; ומיכאלה עשת, שתגלם את דיתי אגמון, אשתו. את תפקיד ראש הממשלה יגלם ככל הנראה רמי הויברגר, שהחוזה עמו טרם נסגר, כפי שנמסר מהפקת הסדרה.

עלילת הסדרה תתמקד בהסתגלותם של בני משפחת ראש הממשלה למעמדם החדש בפרונט של הבמה הציבורית, המעבר הקשה מתל אביב לירושלים והשינויים הטכניים בחייהם האישיים. הסדרה תתמקד בדמויותיהם של עשת וטל, החוות את הטלטלה הקשה ביותר בחייהן עם היבחרותו של אגמון לתפקיד. את הסדרה מפיק רם לנדס ומביים אלון בינארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully