וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכרזו המתמודדים על פרסי הבמה לילדים ונוער

עינב שיף

11.7.2010 / 16:50

תיאטרון המדיטק מוביל עם 15 מועמדויות לפרס, שיוענק ב-22 באוגוסט. תיאטרון אורתו-דה עם 14 מועמדויות ואילו תיאטרון אורנה פורת עם 9

הוכרזו המועמדים לפרסי הבמה לילדים ונוער, שייערכו ב-22 באוגוסט במרכז סוזן דלל בתל אביב. השנה, 22 הצגות מ-13 תיאטרונים ומפיקים עצמאיים יתמודדו על הפרסים ב-16 קטגוריות, ביניהן פרס ההצגה הטבוה ביותר לילדים, פרסי הכתיבה, המשחק, הבימוי והעיצוב. תיאטרון המדיטק מוביל במספר המועמדויות לטקס עם 15 מועמדויות. תיאטרון אורתו-דה מיד אחרי המדיטק עם 14 מועמדויות ואילו תיאטרון אורנה פורת הגיע ל-9 מועמדויות בטקס השנה.

על פרס ההצגה לגיל הרך מתמודדים "גלגולי גלגמש" של התיאטרון הערבי עברי, "הרפתקה בקרקס" של תיאטרון אורנה פורת ופסטיבל חיפה, "לג'ירפה נתפס הצוואר" של התיאטרון שלנו ו"פרח של אגדה" של תיאטרון מופע. בפרס ההצגה הטובה ביותר לילדים בכיתות ד'-ו' מתמודדות "המצחיקה עם העגילים" של התיאטרון הארצי לנוער ותיאטרון אורתו-דה, "הצמיד של אופירה" של תיאטרון אורנה פורת ויורם לוינשטיין ו"לונה" של תיאטרון השעה".

על פרס ההצגה הטובה ביותר לילדים בכיתות ז'-יב' מתמודדות ההצגות "דור 3.5" של תיאטרון הנפש, "לרקוד עם אבא" של תיאטרון המדיטק ו"מסך הברזל" של תיאטרון אורנה פורת. על פרס ההצגה הבינתחומית מתמודדות "אבנים" של תיאטרון אורתו-דה ו"ציפור הנפש" של תיאטרון המדיטק.

על פרס השחקנית הטובה ביותר מתמודדות ענת פדרשיינדר ("המצחיקה עם העגילים") ורות גלר ("דור 3.5"). על פרס השחקן הראשי מתמודדים גלעד שמואלי ("הכבש השישה עשר"), דורון ישינסקי ("כובע הקסמים"), זהר שטראוס ("לרקוד עם אבא") וינון צפריר ("אבנים"). על פרס הבמאי מתמודדים ינון צפריר ("אבנים"), יפעת זנדני צפריר ושלומית ארנון ("המצחיקה עם העגילים"), משה קפטן ("לרקוד עם אבא") ושי פיטובסקי ("הרפתקה בקרקס"). על פרס המחזאי מתמודדים איציק וינגרטן )"לרקוד עם אבא"), גיל צרנוביץ' ("פרח של אגדה"), ינון צפריר ("אבנים") ויפעת זנדני צפריר ושלומית ארנון על "המצחיקה עם העגילים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully