וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

”אסור לשתוק בזמן שאנשים מושפלים ע”י חונטה כלכלית”

עינב שיף

11.7.2010 / 18:26

קבוצת המשוררים ואנשי הרוח גרילה תרבות תפגין נגד העלאת שכר הח"כים לעומת דחיית ההצעה להעלאת שכר המינמום. "זוהי ממשלה שמנה וחזירית שמבצעת פשעים כלכליים, חברתיים, מדיניים וביטחוניים", אומרים בקבוצה

"גרילה תרבות", קבוצת המשוררים האקטיביסטית תמשיך במסע ההפגנות הפוליטיות שלה, הפעם נגד העלאת השכר חברי הכנסת. ההפגנה תיערך ב-18 ביולי מול בנק ישראל בתל אביב, במחאה על ההחלטה להעלות את שכר הח"כים לעומת ההצבעה נגד היוזמה להעלאת שכר המינימום.

"כמעט בכל החלטה שלה, דואגת ממשלת ישראל לאליטה זעירה המתחככת בה במסעדות פאר ומפנקת אותה בכל דרך אפשרית", נאמר בהודעת הקבוצה, המונה משוררים כמו רועי צ'יקי ארד, מתי שמואלוף, יודית שחר ודניאל עוז. "מצד שני, היא מניחה מגף כבד על כל מי שמנסה להתפרנס בכבוד, אם בתחתית הסולם ואם במעמד הביניים. למעשה אפשר להגדיר את המדינה כרובין הוד במהופך: לוקחת מהעניים ומעניקה לעשירים".

"זוהי ממשלה שמנה וחזירית שמבצעת פשעים כלכליים, חברתיים, מדיניים וביטחוניים, שמונעת ממאות אלפי אזרחים את הזכות להתפרנס ולחיות בכבוד, ומדכאת כל סיכוי לשלום שיביא ביטחון כלכלי וחברתי באזור", הוסיפו החברים. "אסור למשוררים ולאנשי הרוח לשתוק בזמן שכמעט מיליון איש מושפלים ונרמסים על ידי החונטה הכלכלית השלטת", הוסיפו החברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully