וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: המצוירים עקפו את הערפדים

עינב שיף

11.7.2010 / 18:36

סרט האנימציה "Despicable Me" בדיבובו של סטיב קארל כבש את הפיסגה עם 60.1 מיליון דולר ועקף את "דמדומים 3: ליקוי חמה" שנפל למקום השני. הפתעת השבוע: "הילדים בסדר"

imdb

שבוע בלבד לקח לטירוף הערפדים להירגע: "דמדומים 3: ליקוי חמה", הסרט התורן בסאגה המצליחה נפל למקום השני בטבלה, כשהוא מפנה את הפיסגה ל-"Despicable Me", סרט האנימציה בדיבובו של סטיב קארל מ"המשרד", שגרף 60.1 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון לצאתו.

"דמדומים 3", לעומת זאת, גרף 33 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון, ובסך הכל הכניס עד כה 237 מיליון דולר בארצות הברית בלבד וכ-219 מיליון דולר מחוצה לה, סכומים מכובדים למדי שמוכיחים שכוחו של המותג עדיין קיים. במקום השלישי נמצא "Predators" בכיכובם של אדריאן ברודי וטופר גרייס, שהכניס בסוף השבוע הראשון לצאתו 25.3 מיליון דולר.

"צעצוע של סיפור 3", שניצב במקום הרביעי, הפך לסרט המכניס ביותר בתולדות אולפני פיקסאר, כשגרף בסוף השבוע 22 מיליון דולר ו-340.2 מיליון דולר בסך הכל. עם זאת, הסרט השני בטבלת פיקסאר, "מוצאים את נמו", מכר יותר כרטיסים.

את החמישייה הראשונה סוגר "איירבנדר: כשף האוויר האחרון" בבימויו של מ.נייט שאמאלאן, שפתח מצוין בשבוע שעבר אך האט השבוע, עם הכנסות בגובה 17.2 מיליון דולר.

הכל בסדר אצל אנט בנינג

"מגודלים" של אדם סנדלר פותח את החמישייה השנייה עם 16.4 מיליון דולר בשבוע השלישי להקרנתו ואחריו "כמו יום ולילה" בהפרש גדול, עם 7.85 מיליון דולר בלבד בסוף השבוע. "קראטה קיד" במקום השמיני עם 5.7 מיליון דולר בסוף השבוע ואחריו, כרגיל, "צוות לעניין" עם 1.8 מיליון דולר. הסרט הסוגר את הטבלה הוא "Cyrus", עם 1.35 מיליון דולר.

אלא שההתחרשות המרתקת של השבוע בטבלת שוברי הקופות נמצאת מחוץ לעשירייה, עם "הילדים בסדר", הסרט החדש בכיכובם של אנט בנינג, מרק רופאלו וג'וליאן מור. הסרט הופץ בשבעה בתי קולנוע בלבד והכניס סכום פנטסטי של 505 אלף דולר, כלומר 72,143 בממוצע לבית קולנוע. בלוס אנג'לס טיימס כבר הכתירו את הדיבור סביב הסרט כאוסקר באז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully