וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדוארד נורטון מחוץ ל"הנוקמים"

עינב שיף

12.7.2010 / 0:53

השחקן, שהיה אמור לגלם את הענק הירוק בגרסה המדוברת לקומיקס המפורסם, נזרק מההפקה בשל אנוכיות על פי גרסת האולפנים וכהחלטה עסקית קרה לטענת אנשי השחקן

מיני-סערה פרצה בהוליווד ב-24 השעות האחרונות, סביב ההחלטה של חברת Marvel שלא ללהק את אדוארד נורטון לתפקיד הענק הירוק בסרט "הנוקמים", מההפקות המדוברות של התקופה, שאמור לצאת בשנת 2012. בסרט, שעתיד להביא אליו כמה מגיבורי העל המוכרים לכולם, החל מאיירון מן של רוברט דאוני ג'וניור ועד קפטן אמריקה של כריס אוונס תחת שרביטו של הבמאי ג'וס ווידון, נורטון היה אמור לגלם את דמותו של ברוס באנר,

אולם במארבל אישרו כי נורטון לא יהיה חלק מההפקה, אלא שחקן אחר שיגלם את הדמות. מעבר להחלטה עצמה, מארבל אף סיפקה סיבה עסיסית למדי לביטול העיסקה: "ההחלטה שלנו בהחלט לא מבוססת על עובדות כלכליות, אלא על הצורך הבסיסי בשחקן שמגלם בגופו את היצירתיות ורוח שיתוף הפעולה של שאר חברי האנסמבל המוכשרים", אמר בהצהרה רשמית קווין פייג', מנכ"ל מארבל. "'הנוקמים דורש שחקנים הנלהבים לעבוד כחלק מאנסמבל, כפי שניתן לראות אצל רוברט דאוני ג'וניור, כריס המסוורת', כריס אוונס, סמואל ל.ג'קסון וסקרלט ג'והנסון וכל הקאסט המוכשר. אנחנו מצפים להכריז על שם השחקן שממלא את הדרישות האלו והוא נלהב לקראת התפקיד האיקוני בשבועות הקרובים".

התגובה של פייג' הרתיחה את מנהליו של נורטון, ששיגרו תגובה לא פחות חריפה משלהם: ההצהרה הפוגענית...מטעה במכוון, היא נסיון לא ראוי לצבוע את הלקוח שלנו באור שלילי", מסר בתגובה סוכנו של נורטון בחברת WME. "הנה העם העובדות: לפני כחודשיים, פייג' התקשר אליי ואמר שהוא רוצה שאדוארד ישחזר את תפקידו כברוס באנר ב'הנוקמים'. הוא אמר לי שזו הפנטזיה שלו להביא את אדוארד לבמה עם שאר הקאסט לכנסה הקומיק-קון ולהפוך את זה לאירוע של הוועידה. כשאמרתי שאדוארד בהחלט פתוח לרעיון הזה, קווין היה מאד נרגש והסכמנו שאדוארד צריך להיפגש עם ג'וס ווידון כדי לדון בפרויקט".

"לאדוארד וג'וס היתה פגישה מאד טובה", המשיך סוכנו של נורטון לטעון. "בפגישה אדוארד אמר שהוא היה נלהב להיות חלק מאנסמבל השחקנים. מארבל הגישה לו הצעה כספית כדי שישתתף בסרט ושני הצדדים התחילו לשאת ולתת ברצון טוב. ביום רביעי האחרון, אחרי מספר שבועות של שיחות מנומסות ולא וכחניות אבל לפני שהבשילו התנאים לעסקה, נציג של מארבל התקשר לומר שהם החליטו ללכת לכיוון אחר עם התפקיד. זה נראה כמו החלטה כלכלית, אבל, מה שלא תהיה הסיבה, זו לגמרי החלטה שלהם. זהו אינו תירוץ להערות המאשימות והמרשעות של קווין פייג'. בניגוד למה שקווין רמז לו, אדוארד ציפה להזדמנות לעבוד עם ג'וס והשחקנים האחרים בסרט, רבים מהם הם חבריו האישיים".
,

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully