וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיאטרון הבימה הציג את הרפרטואר לעונה הקרובה

אייל דץ

13.7.2010 / 16:17

סיום שיפוץ התיאטרון הלאומי עדיין לא נראה באופק, אולם זה לא מפריע להבימה לחשוף את הרפרטואר החדש הכולל מחזה חדש של חנון לוין ומחזמר המבוסס על שירי דני סנדרסון

תיאטרון הבימה חשף היום (שלישי) את הרפרטואר לעונת 2010-2011. בין ההצגות שיובילו את העונה הקרובה של התיאטרון הלאומי ניתן למצוא את "מוריס שימל", מחזה חדש מעיזבונו של חנוך לוין אותו תביים יעל רונן. "קשורים", מחזה בבימויו של מוני מושונוב המבוסס על סדרת הטלוויזיה "החיים זה לא הכול". עיבוד בימתי של משה קפטן שכתבה דפנה אנג'ל לספר "אם יש גן עדן" של רון לשם, עיבוד לספר "המאהב", הרומן הראשון שכתב א.ב יהושע, עיבוד לספרו הנודע של דן בן אמוץ "לא שם זין", ו"ליל העשרים", מחזה שכתב יהושע סובול ושיביים אותו מוני מושונוב.

בגזרת המחזות הבינלאומיים נמצאים לא מעט מחזות מסקרנים כמו "שמש בוגדנית", עיבוד לסרטו של ניקיטה מיכאלקוב ועיבוד לסרט "כשהארי פגש את סאלי" בתרגומו של רשף לוי. באגף הקלאסיקות הכינה הבימה את "החולה המדומה" של מולייר, "רוב מהומה על לא מאומה" של ויליאם שיקספיר וגם עיבודים חדשים ל"אדיפוס"ול"הגולם".

ברפרטואר מחזות הזמר של הבימה תוכלו למצוא את "9 בכיכר", מחזמר המבוסס על שירי דני סנדרסון שכתב וביים מאור זגורי. לחובבי יהורם גאון, גם "קזבלן" יחזור לבמות בבימוי של צדי צרפתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully