וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך

אייל דץ

15.7.2010 / 7:30

טום קרוז וקמרון דיאז נמלטים, ניקולס קייג' עושה קסמים, סצינת האנדרגראונד של טהרן נחשפת, ז'אן רנו חוזר ל-1942 ואמה תומפסון סופר נני. אלו הסרטים שמחכים לכם על המסך הגדול

כמו יום ולילה

טום קרוז וקמרון דיאז מככבים בקומדיית האקשן החדשה של הבמאי ג'יימס מנגולד. קרוז מגלם את הסוכן החשאי רוי מילר ואילו דיאז את ג'ו?ן הבנס, אישה רגילה שנקלעת עם מילר להרפתקה חובקת עולם שכוללת סודות, שקרים ומרדפים מותחים. "הרבה כיף אבל כדאי שתשאירו את המוח שלכם בבית", נכתב בין היתר בביקורות על הסרט.

ציון ממוצע: רוטן טומייטוס- 54

במאי: ג'יימס מנגולד, שחקנים: טום קרוז, קמרון דיאז, פיטר סרסגארד (110 דקות)

שוליית המכשף

הרעיון: להפוך את "פנטזיה", הסרט הקלאסי של דיסני לסרט עכשווי ורלוונטי. התוצאה: שובר קופות עולמי שעל פי כל התחזיות יכבוש גם את בתי הקולנוע בארץ. "שוליית המכשף" מספר את סיפורו של הקוסם הוותיק בלתזר בלייק (ניקולס קייג') שכבר עשרות שנים מגן על תושבי מנהטן מכוחות האופל של מקסים הוברט (אלפרד מולינה) אולם מתחיל כבר להישחק ומחפש עוזר. בלתזר מחליט לגייס את דייב (ג'יי ברושאל), בחור צעיר עם המון רצון טוב - אבל אפס ניסיון.

ציון ממוצע: רוטן טומייטוס –35

במאי: ג'ון טרטלטאוב, שחקנים: ניקולס קייג', אלפרד מולינה, ג'יי בארושל, מוניקה בלוצ'י ( 110 דקות)

אף אחד לא שמע על חתולים פרסיים

סרטו של באחמן גובאדי, שצולם ללא אישור מתחת לאפם של השלטונות האירניים, מעניק לנו הצצה נדירה אל סצנת האנדרגראונד של טהרן. בחור ובחורה שזה עתה השתחררו מהכלא מנסים להקים להקת רוק ומשם - ללכת כל הדרך ולכבוש את אירופה. הם נעים ממקום למקום, תרים אחר שותפים פונטנציאלים להרכב ומנסים להתמודד עם כל המכשולים שהחיים ברפובליקה האיסלמית מביאים עליהם.

הסרט, שזכה בפרס חבר השופטים בפסטיבל קאן, זכה עד כה לביקורות מעולות . "הבמאי הכורדי אירני המבריק באחמן גובאדי לוקח את הצופים של 'אף אחד לא שמע על חתולים פרסיים' למסע גילוי עוצר נשימה בטהרן העכשווית", נכתב בביקורת של הוושינגטון פוסט.

ציון ממוצע: רוטן טומייטוס – 96

במאי: באחמן גובאדי. שחקנים: נגאר שאגהאי אשקאן קושאנג'ד חאמד בהדאד (106 דקות)

נקודת איסוף

הסרט שפתח את פסטיבל הקולנוע הבינלאומי בירושלים מספר את סיפורה של צרפת תחת שלטון ממשלת וישי ומתמקד במשפחה יהודית החיה בשלווה יחסית בסטטוס קוו שנוצר בפריז של 1942. אלא שאז מגיע הצו שדורש לאסוף את היהודים ולהעביר אותם למחנות במזרח.

שגריר צרפת בישראל, שנשא דברים במהלך טקס הפתיחה של הפסטיבל, אמר כי הסרט הזה חשוב במיוחד עבור הדור הצעיר בצרפת שילמד על מה שהתרחש באותם ימים ובעיקר יבין את המסר שאסור שמה שקרה אז יקרה פעם נוספת.

במאית: רוזלין בוש. שחקנים: ז'אן רנו, מלאני לורן, גד אלמליח (115 דקות)

נני מקפי 2 - הקסם חוזר

בסרט השני בסדרה מגיעה נני מקפי (אמה תומפסון) לחווה של משפחת גרין כדי לעזור לאמא הצעירה (מגי ג'ילנהול) בניהול החווה והבית בזמן שבעלה נמצא בחזית המלחמה. נני, ששיטות החינוך שלה כבר מוכרות בכל העולם, נאלצת הפעם להתמודד עם אתגר לא פשוט כלל- ללמד את מגסי, סיריל, סילייה ווינסנט כיצד להתנהג.

במאית: סוזנה וויט, שחקנים: אמה תומפסון, יואן מק'גרגור, רייף פיינס, מגי גילנהאל (109 דקות) מומלץ לגילאי 6-12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully