וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשף קל: ראיון עם כוכבי "שוליית המכשף"

טלי שולץ, לוס אנג'לס

15.7.2010 / 12:06

אפקטים, פעולה, רומנטיקה ובעיקר צחוקים – את כל אלו תמצאו ב"שוליית המכשף", הסרט החדש בכיכובו של ניקולס קייג'. טלי שולץ נפגשה איתו ועם יתר הכוכבים לשיחה על הומור ופנטזיה

יח"צ - חד פעמי

(עריכת וידיאו: רן צימט)

דמיינו שילוב של "קון אייר" ו"הארי פוטר" ותקבלו את "שוליית המכשף", הסרט החדש של הבמאי ג'ון טרטלטאוב והמפיק ג'רי ברוקהיימר, בכיכובם של ניקולס קייג' (ששיתף עם השניים פעולה בעבר ב"אוצר לאומי") וג'ייק ברושל ("הדייט שתקע אותי"). נקודת המוצא של הסרט הוא הקטע של "שוליית הקוסם" מתוך "פנטזיה", שמשמש כקרש קפיצה לעלילה רווית אקשן ואפקטים שבסופו של דבר אין הרבה קשר לבינה לבין הסרט המיתולוגי של וולט דיסני מ-1940.

דייב (ברושל), סטודנט חנון לפיזיקה, פוגש את בלתזר (קייג'), מכשף בן אלפי שנים שזקוק לעזרה במלחמתו באויבו המושבע, המכשף הורוואת' (אלפרד מולינה), אשר זומם להשמיד את העולם. בלתזר משוכנע כי דייב הוא יורשו של המורה שלו, מרלין המכשף, ולכן מאמן אותו במלאכת הכישוף. לסיפור נכנסות ורוניקה (מוניקה בלוצ'י), מושא אהבתם ומריבתם של בלתזר והורוואת', ובקי (תרזה פלמר), הבחורה שעליה דייב חולם מאז שהוא בן 10.

בקיצור, הסלוגן של הסרט הוא ''הג'וב הכי מגניב בעולם'' ודייב הוא אכן סוג של אנטי-גיבור אולטימטיבי שעובר מסע חניכה מתבקש. אבל גולת הכותרת היא ההומור הסרקסטי והדיאלוג השנון בינו לבין בלתזר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully