וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה שווה האיחוד של טייק דאת?

אייל דץ

16.7.2010 / 10:47

לאחר שנודע כי רובי וויליאמס חוזר וההרכב המקורי של טייק דאת מתאחד, מעריכים בתעשיית המוזיקה שהאלבום החדש וסיבוב ההופעות יכניסו ללהקת הבנים הבריטית 50 מיליון אירו

50 מיליון אירו. זה הסכום שצפויים חמשת חברי להקת הבנים טייק דאת להרוויח כתוצאה מהאיחוד המחודש של הלהקה. אמש ( חמישי) פרסמה הלהקה הודעה רשמית לפיה הזמר רובי וויליאמס חוזר להרכב המקורי וכי הלהקה תצא לסיבוב הופעות ותשחרר אלבום חדש בנובמבר. על פי ההערכות בתעשיית המוזיקה העולמית הלהקה צפויה, כאמור, לגרוף הכנסות בסך 50 מיליון אירו.

טייק דאט הוקמה ב-1990 כאשר ההרכב המקורי כולל את וויליאמס, גארי בארלו,מארק אואן, הווארד דונלד' וג'ייסון אורנג'. ב-1995 החבורה התפרקה, לא לפני שהספיקה לכבוש את המצעדים, למכור 25 מיוליון תקליטים ולזכות בלא מעט פרסים. ב-2005 התאחדה הלהקה ללא וויליאמס, ועל אף שרשמה לעצמה כמה וכמה הישגים לא הצליחה לשחזר את ההצלחה של שנות ה-90. בנובמבר האחרון עלה וויליאמס עם טייק דאת לבמה באירוע התרמה שנערך בלונדון, התחבק עם חבריה אולם לא ביצע עמם שירים - מה הוליד גל שמועות על איחוד מתקרב.

ביוני הודיע וויליאמס כי הוא חובר לבארלו והשניים מתכוונים להוציא סינגל בשם "Shame" , שישוחרר ב-4 באוקטובר, שבוע לפני צאת אוסף חדש של וויליאמס שיכלול לראשונה גם שירים של טייק דאת. עתה - הודיעה החבורה רשמית שהם מתאחדים, מה שוודאי משמח את מנהלי הבנקים שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully