וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: התחלה חלומית ל"התחלה"

אריאל קריל

18.7.2010 / 19:59

מותחן החלומות של כריסטופר נולאן בכיכובו של לאונרדו דיקפריו כבש את פסגת טבלת שוברי הקופות של ארה"ב בסוף השבוע הראשון להקרנתו. "שוליית המכשף" הגיע רק למקום השלישי

כצפוי, המאבק ראש בראש בין לאונרדו דיקפריו וכריסטופר נולאן לבין ניקולס קייג' וג'רי ברוקהיימר הסתיים בנוקאאוט לטובת הראשונים. "התחלה", המותחן המצופה של הקיץ, כבש את הקופות בארצות הברית ובקנדה עם הכנסות של 60.4 מיליון דולר כבר בסוף השבוע הראשונה להקרנתו.

זוהי הפתיחה הטובה ביותר בקריירה של דיקפריו ששבר את השיא האיש שלו שעמד על 41.1 מיליון דולר עם "שאטר איילנד" של מרטין סקורסזה. נולאן, לעומת זאת, לא הצליח – וספק אם אי פעם יצליח – לשבור את השיא האישי שקבע עם סרטו הקודם "האביר האפל" שהשיג 158.4 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להקרנתו, בדיוק לפני שנתיים.

לעומתם, "שוליית המכשף", הסרט לכל המשפחה מבית היוצר של דיסני שפתח אף הוא בסוף השבוע האחרון, הצליח להכניס רק 17.4 מיליון דולר בקופות, שהעמידו אותו במקום השלישי בטבלה. בינו לבין "התחלה" ניצב המקום הראשון של השבוע שעבר, "Despicable Me", הסרט המצויר בדיבובו של סטיב קארל, עם 32.7 מיליון דולר בקופות.

"ליקוי חמה", הפרק השלישי בסדרת "דמדומים", הכניס 13.5 מיליון דולר שהורידו אותו שני מקומות אל המקום הרביעי בטבלה. ואילו "צעצוע של סיפור 3" התמקם מיד אחריו עם 11.7 מיליון דולר בקופות וירידה של מקום אחד בטבלה.

בהמשך הטבלה

"מגודלים", הקומדיה בכיכובו של אדם סנדלר, שמר על מקומו מהשבוע שעבר עם 10 מיליון דולר בקופות. אחריו בטבלה, עם ירידה של שני מקומות, התמקם "איירבנדר: כשף האוויר האחרון", סרטו החדש של מ.נייט שאמאלאן, לאחר שהכניס 7.5 מיליון דולר.

"Predators", סרט הפעולה בכיכובו של אדריאן ברודי, צנח חמישה מקומות וספג קיזוז של 72.5% בהכנסות עם 6.8 מיליון דולר בקופות ומקום שמיני בטבלה. אחריו, טום קרוז וקמרון דיאז הניבו 3.7 מיליון דולר עבור "כמו יום ולילה". את העשירייה סוגר "קראטה קיד", בשבוע השישי להקרנתו ועם הכנסות של 2.2 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון.

אך כמו בשבוע שעבר, העניין האמיתי נרשם מחוץ לעשירייה הפותחת, כאשר "הילדים בסדר", בכיכובם של אנט בנינג, מרק רופאלו וג'וליאן מור, הצליח בסוף שבוע השני להקרנתו להתברג במקום ה-12 בטבלה על אף שהוקרן אך ורק ב-38 בתי קולנוע ברחבי צפון אמריקה. משמעות הדבר – ממוצע הכנסות של 27 אלף דולר בכל אחד מבתי הקולנוע בהם הוקרן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully