וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדיג'יי דייויד גואטה מגיע לישראל

מתן נוה

19.7.2010 / 11:10

הדיג'יי והמפיק הצרפתי הכי חם בעולם מגיע לישראל בהפקה משותפת של איתן סלימי, ראובן לובלין ואודי אפלבוים, . תרשמו לעצמכם- 10 בספטמבר, גני התערוכה

אין מפיק בעולם הדאנס והפופ שאחראי לכמות להיטים כה גדולה בשלוש השנים האחרונות כמו דייויד גואטה, וכמות הצפיות המטורפת ב-Youtube (וההשמעות בחדרי הכושר והספינינג) רק ממחישות את הטענה. גואטה, שרק בשנה האחרונה סיפק לנו את "Sexy Chick" ו-"When Love Takes Over" שנוגנו אינספור פעמים בכל רחבת מועדון בישראל ובעולם, ואחראי על ההפקה המוזיקלית של הבלאק אייד פיז וקליז, מיצב עצמו בצמרת המפיקים המוזיקליים של עולם הפופ לצד שמות כמו טימבלנד, ואף נכנס אל המקום השלישי בטופ 100 של ה-DJ MAG. הגעתו לישראל ב-10 בספטמבר תתרחש בשיא הצלחתו ואנחנו נזכה לקבל אותו, לוהט מתמיד.

גואטה (באנגלית מבוטא כ-Getta), בן 43 ונשוי עם שני ילדים, נולד בפריז לאם צרפתיה ולאב ממוצא יהודי-מרוקאי. את דרכו כדיג'יי החל במועדון ה-Broad בפריז, חלק מסצנת הגייז של העיר באמצע שנות ה-80, ובהמשך גם ניגן במועדונים נוספים כמו ה-Folies Pigalle, Le Queen, Palace ו- Les Bains. מ-1988 ועד 1990 תקלט גואטה מוזיקת האוס ברדיו נובה. בתחילת שנות התשעים הוא החל ליצור מוזיקה מקורית ובאמצען כבר תקלט במסיבות באיביזה.

הפריצה הגדולה של גואטה הגיעה בשנת 2002 עם צאת האלבום "Just A Little More Love" (עם השותף ללייבל GUM- ג'ואקים גארוד), שנמכר ביותר מ-300 אלף עותקים. באותה עת השיק גואטה את ליין המסיבות הפופולרי, "F**k Me I’m Famous", ובעקבותיו את האוסף הנושא את שם הליין, ואת גרסת הכיסוי לשירו של דיוויד בואי, "Just For One Day". הרמיקס נמכר במיליון עותקים בצרפת לבדה, ונכנס לכל רשימות ההשמעה בתחנות הרדיו המרכזיות באירופה. בראיון בלעדי שהעניק ל"לילה" ב-2007, סיפר גואטה כי באותה תקופה "הדיג'ייז הבריטים לא ממש שמו עלינו, אבל החבורה שלנו שכללה בין היתר את דאפט פאנק ואת קסיוס, פתאום הפכה למפורסמת בזכות כמה להיטים, מה שהביא את התנופה הגדולה. עד שיום אחד המסיבות שלנו, בהן ניגן גם בוב סינקלר, היו הדבר החם ביותר באיביזה תחת המותג 'Fuck Me I am Famous' ".

ב-2004 שחרר גואטה את אלבומו השני, "Guetta Blaster", ואת סינגל האלקטרו המצליח "Love Don't Let Me Go", שהפך לאחד מהלהיטים הגדולים של אותה שנה גם בישראל. ב-2007 יצא האלבום השלישי, "Pop Life", שאופיין בכיוון מסחרי יותר, וגם זכה להצלחה גדולה יותר בקרב הקהל האירופאי והאמריקאי עם מכירות של חצי מיליון עותקים, ושורת להיטים כמו "Baby When The Light", "Delirious" וכמובן- "Love Is Gone" (עם זמר הבית כריס וויליס) שאף הגיע למקום הראשון במצעד הדאנס האמריקאי ונכנס ל-100 הגדולים של מצעד הבילבורד.

2009 הסתמנה כשנה החשובה ביותר בקריירה של גואטה עם צאת האלבום הרביעי שלו, "One Love". בנוסף ללהיטי הענק "When Love Takes Over" (עם קלי רולנד מדסטיניז צ'יילד) ו-"Sexy Bitch" (עם אייקון), גואטה הפיק לבלאק אייד פיז את "I Gotta Feeling", הלהיט הגדול ביותר של אותה שנה שקבע עוד כמה שיאים הסטוריים- השיר הרביעי המצליח ביותר בהסטורית המוזיקה (אחרי "Jude" של הביטלס) והשיר המורד ביותר אי פעם באתר iTunes. בנוסף, זכה הסינגל בפרס הגראמי על הופעת הפופ הטובה ביותר.

גואטה ממשיך גם בימים אלה לשתף פעולה עם חברי הבלאק אייד פיז. את הלהיט האחרון שלו מבצעת פרגי עם כריס וויליס, "Gettin' Over You", וכעת, גם הזמרת קליז שראתה כי טוב הפקידה את מלאכת ההפקה המוזיקלית בידיו של גואטה. את התוצאה אפשר לשמוע ולראות בסינגל החדש שלה, "Acapella".

גואטה ינגן בישראל ב-10 בספטמבר בגני התערוכה, בהפקה של איתן סלימי, ראובן לובלין ואודי אפלבוים (לובליאנה הפקות) שתחל בצהרי היום ותימשך כמעט עד חצות. מההפקה נמסר כי בשלב זה גם מתקיימים דיונים לגבי הבאתו בנוסף של Will I Am או Grandmaster Flash האגדי. אתר האינטרנט של ההפקה צפוי לעלות בימים הקרובים, ובו ינתנו פרטים מדוייקים על האירוע ועל מחירי הכרטיסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully