וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטינים יפגינו מחוץ להופעתו של ג'וני ליידון בלידס

אייל דץ

20.7.2010 / 12:54

חברים בארגון "סולידריות לידס-פלסטין" מתכוונים להפגין מחוץ להופעה של PIL, בראשות ליידון, בשל הצהרתו כי הוא מתנגד לחרם על ישראל ויגיע להופעה ב-31 באוגוסט בתל אביב

הלחץ על ליידון ממשיך: מפגינים פרו פלסטינים מתכננים לקיים הפגנה מחוץ להופעה של ג'וני ליידון וההרכב שלו פאבליק אימג' לימיטד (PIL), ביום שישי בלידס, זאת במחאה על הופעתו המתוכננת בתל אביב ב -31 באוגוסט. הפגנה מתוכננת גם מחוץ להופעתו של ליידון בבריסטול.

על פי הדיווח בגרדיאן, חברים בארגון "סולידריות לידס-פלסטין" מתכוונים להפגין מחוץ להופעה של PIL באקדמיה של לידס הממוקמת במרכז העיר. המפגינים הבטיחו קבלת פנים "תוססת" ללידון ושאר חברי ההרכב בזמן שאלו יגיעו לאצטדיון.

דובר הארגון "סולידריות לידס פלסטין" פרסם הודעה שבא קרא ללידון לבטל את הופעתו בישראל. " קדימה ג'ון, אל תקבל החלטה רקובה (פרפראזה על כינויו של ליידון "רוטן" - א.ד). אל תנגן בישראל, אל תתמוך בישראל. בטל את הופעתך בתל אביב ותמוך בקריאה הפלסטינית לחרם על ישראל".

"לידס היא עיר שיש בה מעורבות גדולה למען השאיפה של הפלסטינים לצדק", הוסיף הדובר. "זה כולל פעילי שלום, פעילי של איגודים מקצועיים וסטודטים קומיים שרבים הם כבר ביקרו בשטחים הפלסטינים הכבושים"

יש לציין שלמרות הלחץ הכבד על ליידון לבטל את הופעתו בישראל, הוא עצמו נשאר אדיש וטען במסר ראיונות שהאופציה לבטל את ההופעה כלל אינה על הפרק. "כמובן שיש שם פוליטיקה נוראית, אבל יש פוליטיקה נוראית בכל העולם", התייחס ליידון להופעתו בישראל בראיון לרדיו 6 של ה-BBC. "תמיד הייתי אנטי-ממשלה ואני אשמיע את הקול האנטי-ממשלתי גם בישראל בגאווה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully