וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיזי ראסקל ופול וולר מועמדים לפרס המרקורי

עינב שיף

20.7.2010 / 13:28

הראפר והמוזיקאי הוותיק הם בין 12 המועמדים לפרס היוקרתי שיוענק ב-7 בספטמבר. מועמדים נוספים: The XX, לורה מרלינג, קורין ביילי ריי, Foals וביפי קלירו

הוכרזו המועמדים לפרס המרקורי, מהפרסים היוקרתיים של תעשיית המוזיקה הבריטית. בניגוד לשנה שעברה, 12 המועמדות לפרס מרכיבות רשימה חזקה של אמנים יחסית מוכרים בתעשיית המוזיקה הבריטית, ביניהם זוכה הפרס עבר דיזי ראסקל, פול וולר שמועמד לראשונה, קורין ביילי ריי והרכבים כמו The XX וביפי קלירו. שתי שמות מפתיעים נרשמו בכל זאת לפרס: צמד הג'אז Kit Downes Trio עם אלבומם "Golden" וההרכב האירי Villagers, עם אלבומם "Beoming A Jackal".

האלבומים המרכיבים את הרשימה המלאה הם "Only Reolutions" של ביפי קלירו, "The Sea" של קורין ביילי ריי, שנכתב לאחר מותו הטרגי של בעלה ממנת יתר של אלכוהול, "Tongue 'N' Cheek", אלבומו הרביעי והמצוין של דיזי ראסקל, "Total Life Forever", אלבומם השני של "Foals, "Sky At Night של ההרכב הוותיק I Am Kloot, אלבומה השני של לורה מרלינג "I Speak Because I Can", שהיתה מועמדת לפרס גם עם אלבומה הראשון, "Sigh no More" של ההרכב Mumford And Sons, פול וולר עם "Wake Up The Nation" המצוין, "Two Dancers" של ווילד ביסטס והאלבום הנחשב למועמד המוביל לזכייה – "XX" של The XX.

פרס המרקורי יוענק לזוכה המאושר בטקס חגיגי שייערך ב-7 בספטמבר. את הפרס עצמו מעניקים גורמים בכירים בתעשיית המוזיקה הבריטית, שיצרו את הפרס כאלטרנטיבה לפרס הבריטס. שווי הפרס הוא 20 אלף לירות שטרלינג ובשנה שעברה זכתה בו, באופן מפתיע למדי, הראפרית Speech Debelle, שגברה במפתיע על פלורנס אנד דה מאשין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully