וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: כריס אייזק מועמד להחליף את קאוול ב"אמריקן איידול"

אייל דץ

21.7.2010 / 12:19

בהוליווד מדווחים כי הזמר נפגש לאחרונה עם אנשי רשת FOX ודן עימם על האפשרות שהוא יחליף את קאוול. שמות נוספים שהוזכרו כמועמדים לתוכנית: הארי קוניק ג'וניור ודונלד טראמפ

האם הזמר כריס אייזק יחליף את סיימון קאוול באמריקן איידול? אתר הוליווד ריפורטר דיווח אמש כי הזמר נפגש לאחרונה פעמיים עם אנשי רשת FOX ודן עימם על האפשרות שהוא יחליף את קאוול, שהודיע על עזיבתו את התוכנית כדי להקים את הגרסה האמריקאית לתוכנית "The X-Factor".

עולם הטלוויזיה לא זר לאייזק שמלבד היותו זמר גם השתתף בעבר במספר סדרות ביניהם איסטוויק", "רצח מן העבר", "סמולוויל" וכמובן בסיטקום על חייו: "המופע של כריס אייזק".

שמות נוספים שהוזכרו בדיווח כמועמדים להחליף את קאוול הם הזמר והפסנתרן הארי קוניק ג'וניור והמיליארדר דונלד טראמפ. זאת חרף העובדה שטראמפ הפיק וכיהן וכיכב בסדרת הריאליטי "המתמחה" ששודרה ברשת המתחרה NBC.

בחודשים האחרונים אף הוזכר שמו של שדר הרדיו המיתולוגי הווארד סטרן כמועמד להחליף את קאוול אולם ככל הנראה גם מועמדות זו ירדה מהפרק. מנהל תחום הבידור ברשת פוקס פיטר רייס, אמר כי להערכתו השופט החדש יצטרף לתוכנית עם תחילת האודישנים הנודדים בתחילת ספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully