וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברמאללה ביקשו מבוני אם: אל תבצעו שיר עם המילה "ציון"

עינב שיף

21.7.2010 / 19:49

מייזי וויליאמס, סולנית ההרכב, סיפרה כי הלהקה לא ביצעה את הלהיט "Rivers of Babylon", עם הפסוק מתהילים "על נהרות בבל שם ישבנו גם בכינו בזכרנו את ציון", לפי דרישת המארגנים

רויטרס

(צילום: רויטרס. עריכה: דורון שטיין)

ההופעה המדוברת של בוני אם אמש (שלישי) ברמאללה לא עברה ללא תקרית פוליטית: מייזי וויליאמס, סולנית ההרכב הוותיק, חשפה כי הלהקה לא ביצעה בהופעה את השיר "Rivers of Babylon", הקאבר המצליח שלהם לשיר של הרכב הרגאיי The Melodians, בשל בקשה מפורשת של המארגנים: "הם ביקשו מאיתנו שלא לשיר את זה", אמרה וויליאמס לרויטרס. "אני לא יודעת אם זה עניין פוליטי, אבל הם ביקשו שלא נבצע את זה וקצת התאכזבנו, בגלל שידענו שכולם אוהבים את השיר הזה".

הסיבה ככל הנראה לבקשה הוא ציטוט הפסוק מספר תהילים, "על נהרות בבל שם ישבנו גם בכינו בזכרנו את ציון", שנתפס כפסוק נבואי שכתב דוד המלך, לאחר שנחשף לחורבנו העתידי של בית המקדש הראשון ולגלות היהודים. בקהילות הספרדים, המזמור פותח את תפילות ט' באב, שחל אמש (שלישי) באופן אירוני למדי.

"המסר שלנו לפלסטינים הוא שאנחנו אוהבים אותם", אמרה וויליאמס לרויטרס. "כמה מחבריי הטובים ביותר בבריטניה הם פלסטינים, כך שאני יודעת מה קורה בפוליטיקה וכל מה שקורה. בסופו של דבר, הם גם אוהבים את בוני אם והם יהיו שמחים לשמוע שהיינו כאן. אני אומרת לפלסטינים: תהיו חזקים ותחזיקו מעמד, אני מאמינה שבמוקדם או במאוחר, דברים יתרככו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully