וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: אמינם סוגר עוד שבוע בראש טבלת מכירות האלבומים

עינב שיף

21.7.2010 / 20:09

הראפר ממשיך לשבוע רביעי ברציפות במקום הראשון בטבלת הבילבורד עם "Recovery", הראשון מאז סוזן בויל לשהות פרק זמן כזה בפסגה. האלבום החדש של קורן נכנס למקום השני

"Recovery" של אמינם ממשיך לעשות שמות בטבלת הבילבורד, המסכמת את נתוני מכירות הדיסקים בארצות הברית. השבוע מכר האלבום 195,000 עותקים, שהספיקו למקום הראשון בטבלה זה השבוע הרביעי ברציפות, כשאמינם הוא הראשון לשלוט בטבלה פרק זמן שכזה מאז "I Dreamt A Dream" של סוזן בויל, ששהה בפיסגה שבעה שבועות רצופים.

להקת הניו-מטאל הוותיקה קורן, שגם תופיע בישראל ב-28 בספטמבר במסגרת האוזפסט, נכנסה למקום השני בטבלה עם אלבומה החדש "Korn III - Remember Who You Are", עם מכירות של 28,000 עותקים. במקום השלישי נמצא דרייק, שאלבום הבכורה שלו ממשיך להרשים, השבוע עם 63,000 עותקים.

המקום הרביעי בטבלה שייך ללהקת הרוק הנוצרי Newsboys, עם אלבומה החדש "Born Again" שנמכר ב-45,000 עותקים בשבוע הראשון לצאתו. ג'סטין ביבר, הדייר הוותיק ביותר בעשירייה שומר על יציבות די מדהימה עם מקום חמישי בטבלה ל-"My World 2.0" שלו, שנמכר השבוע ב-41,000 עותקים.

סטינג מסמן ציון דרך נוסף בקריירה, עם אלבום סולו עשירי בטבלת הטופ-10 של בילבורד. האלבום הנוכחי הוא "Symphonicity", פרפארזה על אלבומה הקלאסי של להקתו פוליס, "Synchronicity" . "Symphonicity" כולל עיבודים קלאסיים לשירים ישנים של סטינג והוא נמכר בשבוע הראשון לצאתו ב-36,000 עותקים. במקום השביעי בטבלה נמצא הכוכב העולה של הקאנטרי, ג'רוד ניימן, שאלבומו החדש "Judge Jerrod & the Hung Jury" נמכר ב-34,000 עותקים.

המקום השמיני בטבלת הבילבורד שייך להרכב המטאל Hellyeah, שאלבומו השני "Stampede" נמכר ב-28,000 עותקים. M.I.A הצליחה להכניס את אלבומה הפוליטי והמורכב "Maya" למקום התשיעי בטבלה. אלא שבאופן אירוני, אלבומה הקודם של היוצרת, "Kala", נמכר באלף עותקים יותר בשבוע הראשון לצאתו, שהספיקו אז למקום ה-18 בלב'ד.

פסקול הסרט "דמדומים 3: ליקוי חמה" סוגר השבוע את העשירייה הפותחת של הטבלה, עם מספר זהה למספר העותקים שמכרה M.I.A. בשבוע הבא ייכנסו לסבב אלבומיהם החדשים של שריל קרואו ושל הראפר ריק רוס, שעתידים לטרוף מחדש את הקלפים בטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully