וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך

אייל דץ

22.7.2010 / 8:00

לאונרדו דיקפריו חולם חלומות, אלן רנה רומנטיקן בלתי נלאה, מ. נייט שאמאלאן מתעמק ביסודות והקופים חוזרים לחלל - וכולם מחכים לכם החלך מהערב על המסך הגדול

התחלה

"התחלה", סרטו החדש של כריסטופר נולאן, במאי "האביר האפל", הוא המותחן המצופה של הקיץ. הסרט, בכיכובו של לאונרדו דיקפריו, כבש את הקופות בארצות הברית ובקנדה עם הכנסות של 60.4 מיליון דולר כבר בסוף השבוע הראשון להקרנתו ומסתמן כמועמד מוביל לגריפת כמה וכמה פרסי אוסקר השנה. בסרט, מגלם דיקפריו "גנב חלומות" הפורץ לתת המודע של אנשים בזמן שהם חולמים. אלא שבעבודתו האחרונה, דיקפריו מבקש לא לגנוב זיכרון אלא לשתול רעיון, והתוצאה מרהיבה למדי.

ציון ממוצע: רוטן טומייטוס- 86

במאי: כריסטופר נולאן. שחקנים: ליאונרדו דיקפריו, קן וואטנבי, ג'וזף גורדון לוויט, אלן פייג' (142 דקות)

עשבים שוטים

סרטו החדש של הבמאי אלן רנה יוצא לדרך כשמרגריט, רופאת שיניים מצליחה וטייסת חובבת בשעות הפנאי, מאבדת את ארנקה. מי שמוצא אותו הוא ג'ורג', אדם מבוגר, נשוי ואב לילדים. מרגע שג'ורג' מביט בתמונות שבארנקה של מרגריט, הוא מתאהב בה, מפתח אובססיה כלפיה ומנסה למצוא אותה ולא רק על מנת להשיב את אבידה. במקביל, גם מרגריט סקרנית לדעת מי מצא את ארנקה ומנסה לגלות את זהותו של ג'ורג'. בעזרתם של חוקר משטרתי וקולגה מהמרפאה של מרגריט, השניים יוצאים להרפתקה - רומנטית, כמובן.

"סרט מצחיק ומלא רגש העוסק באהבה ובמצוקות אחרות ומהווה את אחד הסרטים הטובים ביותר שרנה יצר בשנים האחרונות", נכתב בביקורות בניו יורק טיימס.

ציון ממוצע: רוטן טומייטוס- 65

במאי: אלן רנה, שחקנים : אנדרה דוסולייה, עמנואל דבו, מתייה אמלריק (104 דקות, צרפתית)

איירבנדר: כשף האוויר האחרון

ארבע אומות שונות - אוויר, אדמה, מים ואש - חיו ביחד במשך אלפי שנים עד שיום אחד צבא האש החליט לצאת למלחמה נגד שאר האומות. הכל נראה אבוד עד שאנאג (נוח רינגר) גילה שהוא צאצא ישיר של קבוצת לוחמים היכולים לשלוט בכל יסודות הטבע. הגילוי המפתיע הופך את אנאג הצעיר לכלי מפתח במלחמה נגד צבא האש, וביחד עם עוד שני לוחמים צעירים הוא יוצא למלחמה הגדולה ביותר של המאה.

הסרט מבוסס על סדרת הטלוויזיה הפופלרית של ניקולודיאן אבל נקטל על ידי המבקרים בצורה גורפת. "משעמם, משחק עלוב, דמויות תפלות הלכודות במאבק לא מעניין", נכתב בין היתר בביקורת של הסן פרנסיסקו כרוניקל.

ציון ממוצע: רוטן טומייטוס- 8

במאי: מ. נייט שאמאלאן, שחקנים: דב פאטל, קליף קרטיס, נואה רינגר (103 דקות, 3D)

קופים בחלל 2

סרט האנימציה "קופים בחלל 2" עוקב אחר קומט, הקוף הטכנולוגי המחונן, ששואף להיות אחד מהקופים האסטרונאוטים ולהישלח למשימה בחלל. כתוצאה מתקלה, זוכה קומט סופסוף לצאת למסע בין גלקטי לכוכב מאלגור, שם הוא פוגש את החייזר קילווט ומגשים את כל חלומותיו.

הפנטזיה של קומט באה לקיצה והצרות מתחילות כאשר בזמן העדרו משתלט זרטוג הרשע על מרכז החלל בכדור הארץ, וקומט חייב לגלות אומץ ולעשות את הדבר הנכון. הוא נאלץ לחזור לכדור הארץ ולהצטרף ללונה, טיטאן והאם כדי להציל את העולם מהשתלטות על ידי זרטו.

במאי: ג'ון ה. ויליאמס, שחקנים: שריל היינס, פטריק וורברטון, ג'ף דניאלס (86 דקות, מדובב לעברית, 3D)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully