וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הביץ' בויז יתאחדו לפחות למופע אחד"

אייל דץ

22.7.2010 / 13:31

לאחר שמייק לאב הודיע על הכוונה לקיים מופע איחוד לכבוד חגיגות החמישים ללהקה והכחישה מידית, הודיע גם אל ג'ארדין על איחוד הלהקה ואף הציע להרחיבו לסיבוב הופעות

האיחוד של הביץ' בויז נראה קרוב יותר מתמיד: חודשיים לאחר שמייק לאב הודיע על הכוונה לקיים מופע לכבוד חגיגות החמישים ללהקה, שאליו יצטרף גם בריאן ווילסון, הודיע היום (חמישי) גם אל ג'ארדין מההרכב המקורי על האיחוד המתקרב.

המגזין רולינג סטון, מדווח כי ג'ארדין אישר את הכוונה לקיים מופע איחוד ואף רמז כי נשקלת האפשרות לקיים מספר הופעות. "אנחנו בטח נעשה לפחות מופע אחד", אמר ג'ארדין. "זה עניין גדול. אנחנו עדיין לא יודעים איפה זה יקרה אבל זה כנראה יהיה מופע בחינם".

הביץ' בויז לא נראו יחדיו מאז שנת 2006, אז קיימו מסיבת עיתונאים פומבית לציון 40 שנים לאלבומם האגדי "Pet Sounds". אז, הסכימו חברי הלהקה להניח מאחוריהם את הסכסוכים המשפטיים והאישיים ביניהם וווילסון אף רמז על האפשרות שישובו להופיע יחדיו.

לדבריו, "אם אנחנו כבר הולכים לעשות חזרות ולקיים מופע גדול ואדיר אנחנו כבר צריכים לעשות מזה סיבוב הופעות". ג'ארדין לא אישר את השתתפותו של בריאן ווילסון במופע אולם על פי ההערכות במידה ואכן יתקיים מופע איחוד לכבוד חגיגות החמישים ווילסון, שטרוד כרגע בהוצאת אלבום סולו חדש, לא יישאר לצפות בו מהצד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully