וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעה נגד סיימון קאוול: "השפיל אותי בתוכניתו"

אייל דץ

22.7.2010 / 17:50

מתחרה בתוכנית הבריטית "Britain's Got Talent", בה משמש קאוול כמפיק ושופט, הגישה נגדו תביעה בסך 2.5 מיליון לירות שטרלינג. "אנשים פשוטים מנוצלים ומושפלים בברבריות", אמרה

משתתפת בתוכנית גילוי הכישרונות הבריטית "Britain's Got Talent" תובעת את סיימון קאוול, מפיק ושופט בתוכנית משום שלטענתה הושפלה על ידיו. המשתתפת, אמה אמיליה פרל צזיקאי תובעת את קאוול ושאר צוות התוכנית על סכום של 2.5 מיליון לירות שטרלינג משום שלטענתה הושפלה על ידי שופטי התוכנית וקאוול בראשם ולא קיבלה את ההזדמנות שלה היא ראויה. "Britain's Got Talent" היא תוכנית הכשרונות שבה התגלתה לעולם סוזן בויל.

לטענת צזיקאי, "התוכנית הזאת הופכת כמה אנשים למאוד עשירים וזאת על גבם של אנשים פשוטים מהרחוב שמנוצלים ומושפלים בברבריות", היא מתרצת את ההופעה הגרועה שלה בתוכנית בנסיבות רפואיות וטוענת שההשפלה שהיא חוותה תפגע בעתידה המקצועי כזמרת. צזיקאי, אחות לשעבר, הסבירה שהסיבה לביצוע החלש שלה בתוכנית נובעת מדלקת עצבים שממנה היא סובלת ושגורמת לה לכאבים בראש ובכתפיים ומשפיעים על היכולת שלה לשמוע את עצמה שרה בסביבה רועשת.

"אני לא מוכנה להיות מושפלת רק בגלל שאני סובלת ממחלות".אומרת צזיקאי. "שירה היא כל מה שאני יכולה לעשות בשביל העתיד שלי, לכן היה חשוב לי לא להיות מושפלת בפני מיליוני אנשים שעכשיו חושבים שאני לא יודעת לשיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully