וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלעדי: ג'וני ליידון מזמין אתכם להופעה של PIL

עינב שיף, ולנסיה, ספרד

23.7.2010 / 8:58

אגדת ה-Pאנק הגדולה מכולן העניק ראיון מיוחד לוואלה! תרבות, בו הוא נכנס בתומכי החרם על ישראל, ב-U2 ואפילו בדיוויד בואי. לפני כן, הוא גם שחרר מסר קצר לקהל הישראלי - צפו בקטע

עינב שיף

(צילום: עינב שיף, עריכת וידאו: עידן גוראל)

ג'וני ליידון יורד במכנסיים קצרות, חולצה לבנה ומשקפי שמש לכניסת המלון בוולנסיה. "שלום ישראל!", הוא אומר כשאנחנו נפגשים וחיוך של אחד שיודע איך הראיון הזה יתחיל ואין לו מושג איך הוא ייגמר מרוח על פניו. לצדו נמצא רמבו סטיבנס, המנהל האישי וחבר הילדות שלו, שבמקום מנהל טיפוסי שאמור לצנן את הכוכב הנלהב, רק מחמם את ליידון יותר.

"ומה עם U2, ג'ון?", הוא מקניט אותו כשאנחנו מדברים על אמנים שלכאורה גנבו ממנו סגנונית וליידון ממהר להנחית – "U2 גנבו חלק מסגנון הגיטרה שלנו". דיוויד בואי? "הוא סטרייט עכשיו? מאז שהוא אמר שהוא סטרייט הוא נראה הומו מאי פעם". לעומת זאת, את ליידי גאגא מסתבר הוא ממש אוהב. "בניגוד למדונה, היא לא לוקחת הכל ברצינות".

אבל הנושא המרכזי בראיון המיוחד שליידון ערך עם וואלה! תרבות לקראת בואו עם להקתו האגדית Public Image Ltd לוועידת המוזיקה של היינקן (31 באוגוסט, יחד עם LCD סאונדסיסטם ולפטפילד), היה כמובן הלחץ העצום המופעל עליו שלא להגיע לישראל. בראיון אמר ליידון כי אין שום סיכוי שלא יגיע, כינה את תומכי החרם "סטודנטים טיפשים ומשועממים" ואמר כי דעתו לא השתנתה עוד מימי הסקס פיסטולז בסוף שנות ה-70 ועד היום: "אני שונא כל סוג של פוליטיקה", אמר ליידון, "לכן אין לדברים האלו השפעה עליי". לדבריו, הוא לא הופתע מעוצמת המחאה ובכל מקרה אין לו עניין לוותר על ההופעה בארץ. "החלק הזה של העולם מרתק אותי, חברים שהופיעו אצלכם תמיד סיפרו על חוויה מרתקת. הגיע הזמן שגם אני אגיע".

בערב, ליידון אישר לנו להצטרף לאוטובוס הלהקה ולאחר מכן העניק הופעה מצוינת בפסטיבל בניקסים במהלכה אמר "אני לא נוצרי, אני לא יהודי ולא מוסלמי, אני שונא את כל הדתות". הערב (שישי) צפויה הפגנה סוערת נגד ליידון בהופעתו בלידס עם PIL, אולם כפי שניתן יהיה לראות בראיון שליידון העניק ויעלה בקרוב בוואלה! תרבות - הבן אדם פשוט לא שם זין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully