וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: השחקנית ז'ה ז'ה גאבור במצב קריטי

אריאל קריל

24.7.2010 / 12:06

הכוכבת הוותיקה עברה ניתוח בירכה לאחר שנפלה ממיטתה לפני כשבוע ועתה אינה מתקשרת עם הסובבים אותה, כפי שמסר בעלה. בתה, לעומת זאת, מסרה שהיא דווקא כן מדברת

השחקנית ז'ה ז'ה גאבור במצב קריטי לאחר שביום שני האחרון עברה ניתוח להשתלת מפרק תותב בירכה בבית חולים בלוס אנג'לס. הן בעלה, פרדריק ואן אנהאלט, והן איש יחסי הציבור שלה מסרו לסוכנויות הידיעות שהיא אינה מגיבה ואינה מתקשרת עם הסובבים אותה.

השחקנית, הנמצאת בשנות ה-90 לחייה, נפלה ביום שבת האחרון ממיטתה כשניסתה לענות לטלפון בזמן שצפתה בטלוויזיה. היא נותחה, כאמור, בירכה והניתוח עבר בהצלחה. יחד עם זאת, היא סבלה גם מזעזוע מוח עקב הנפילה והרופאים חששו שמצבה יחמיר. "הרופאים רוצים להשגיח עליה במהלך סוף השבוע על מנת לוודא שמצבה משתפר, אבל נכון לעכשיו זה לא נראה טוב", אמר וון אנהלט.

בתה של גאבור, פרנצ'סקה הילטון, לעומת זאת, הכחישה את הדיווחים על כך שגאבור אינה מגיבה לסובבים אותה. "אמי ז'ה ז'ה גאבור נמצאת תחת השגחה אך איננה בקומה. היא מדברת ומסתגלת לתרופות ותהליך ההבראה", מסרה הילטון בהודעה לעיתונות.

גאבור, ילידת הונגריה, היא כוכבת עבר הוליוודית שנודעה יותר כאשת חברה וכמתחתנת סדרתית (וון אנהאלט הוא בעלה התשיעי). היא שחקה בעשרות סרטים וסדרות טלוויזיה, ביניהם "מולין רוז'" ו"לילי", ויחד עם שתי אחיותיה, מגדה ואווה, כבשה את אור הזרקורים של הוליווד בשנות ה50 וה-60.

ב-2002 היא עברה תאונת דרכים ששתקה אותה לכיסא גלגלים וב-2005 לקתה בשבץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully