וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הנוקמים", "טרון" והריסון פורד כבשו את קומיק-קון

25.7.2010 / 9:18

הקאסט המלא של "הנוקמים" ערך בכורה בכנס בסן דייגו וכבש את היום השלישי של הוועידה. הריסון פורד הגיע לראשונה לאירוע וצפו גם בג'ף ברידג'ס מדבר על "Tron:Legacy" המדובר

רויטרס

(ג'ף ברידג'ס מדבר על "Tron", צילום: רויטרס, עריכת וידאו: לירז לבנה)

כנס קומיק-קון 2010, ועידת הקומיקס והקולנוע החשובה בעולם, ממשיכה לספק אירועים מהדהדים שיעצבו את עולם שוברי הקופות בשנים הקרובות. האירוע המרכזי של אמש (שבת) בכנס היה הפאנל של חברת ההפקות הנחשבת Marvel, מחזיקת הזכויות בלא מעט מותגי קומיקס-קולנוע יוקרתיים. בפאנל של השנה, הנושאים המרכזיים לכאורה היו "קפטן אמריקה", העיבוד המדובר לקומיקס בכיכובו של כריס המסרוות', מתוכו הוצגו מספר קטעים גולמיים למדי, כולל טיים-קוד לצד עיסוק בסרט "ת'ור" בו תככב גם נטלי פורטמן שהשתתפה באירוע.

נטלי פורטמן, מהסרט "ת'ור". Kevin Winter, GettyImages
פרגנה לאל רב העוצמה. פורטמן בפאנל של מארבל/GettyImages, Kevin Winter

אלא שאז חלה תפנית מפתיעה בפאנל, שלמעשה איחד בין שני הנושאים הקודמים שלו: לאולם החל לזרום קאסט הסרט "הנוקמים", הסרט שעתיד לצאת ב-2012 ולאחד סביבו כמעט את כל גיבורי העל של מארבל, מ"איירון מן" של רוברט דאוני ג'וניור ועד ת'ור, הענק הירוק וקפטן אמריקה. לצד דאוני ג'וניור, סמואל ל.ג'קסון, כריס אוונס וכריס המסוורת', שהיו בטוחים בסרט, עלו לבמה גם ג'רמי רנר ("מטען הכאב") ומרק רופלו ("שאטר איילנד"), שישתתפו בסרט וכן הבמאי ג'וס ווידון. הקהל, מדווחות הסוכנויות, השתגע.

רוברט דאוני ג'וניור, קלרק גרג, סקרלט ג'והנסון, כריס המסוורת', , סמואל ל. ג'קסון, ג'רמי רנר, מרק רופלו, ג'וס ווידון – צוות הסרט "הנוקמים". Kevin Winter, GettyImages
ככה נראה שובר קופות. צוות הסרט "הנוקמים" על הבמה בקומיק-קון/GettyImages, Kevin Winter

עוד אורח שהכניס את הקהל לטירוף היה הריסון פורד, שהגיע לראשונה בקריירה לכנס, הפעם ככוכב הסרט "Cowboys & Aliens", בו הוא משחק לצד דניאל קרייג, בסרט שמביים ג'ון פברו המצוין של שני סרטי "איירון מן". פורד הודה בראיון ללוס אנג'לס טיימס לפני כן כי הוא מתרגש להגיע והקהל, על פי הדיווחים, השיב לו באהבה גדולה. מאבטחו של פורד באירוע, אגב, הלך לפי הקוד ולבש חולצה של הארי פוטר.

הריסון פורד. Kevin Winter, GettyImages
איבד את בתולי הקומיק קון. פורד/GettyImages, Kevin Winter

אגב הארי פוטר, מי שיצאו מאוכזבים מקומיק-קון 2010 הם דווקאט חובבי אחת מסדרות הסרטים המצליחות בהיסטוריה, שהגיעו לפאנל של וורנר בראדרס שעסק בשני הסרטים האחרונים בסדרה וזכו רק להופעה של טום פלטון, דרקו מלפוי בסרטים. מי שהגיע זכה לקטע קצר מהסרט וכן לראיון בן 10 דקות עם מלפוי בלבד, ללא הופעה של כוכבים אחרים מהקאסט ובוודאי לא של דניאל רדקליף, המגלם את פוטר. "הילד שחי לנצח הפך לילד שלא הופיע", גיחך הלוס אנג'לס טיימס על האירוע, בפרפראזה על המשפט שפותח את הטריילר לסרט החדש בסדרה, שייצא בנובמבר הקרוב.

טום פלטון. Kevin Winter, GettyImages
לא מספיק. טום פלטון בפאנל הארי פוטר/GettyImages, Kevin Winter

על האירועים הססגוניים של שבת העיבה תקרית אחת אלימה ולא נעימה: בתור לאולם H, האולם הגדול ביותר בכנס שנערך בסן דייגו, החל סכסוך אלים בין שני אנשים על מושב, שהסתיים בדקירתו של אחד מהם על ידי עט. בתחילה, הופצצה הרשת בדיווחים על "חולצות מכוסות בדם" ופציעות קשות, אולם משטרת סן דייגו מיהרה לכבות את האש ולהודיע שמדובר בפציעות קלות בלבד. היום (ראשון) תיכנס הוועידה ליומה האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully