וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: דיקפריו אכל את אנג'לינה בלי מלח

אריאל קריל

25.7.2010 / 19:22

ביום שישי עוד היה נראה ש"סולט" יעיף את "התחלה" מהפסגה, אבל בשבת נתן הסרט של כריסטופר נולאן וליאונרדו דיקפריו גז, ניער מעליו את הסרט בכיכובה של אנג'לינה ג'ולי ושמר על ההובלה

בין אם זה בזכות התסריט המפותל והאקשן המשובח שרקם כריסטופר נולאן הבמאי, או בזכות הקסם האינסופי והכוכבות הנונשלנטית של לאונרדו דיקפריו הכוכב (או שניהם גם יחד), "התחלה" ממשיך גם השבוע לבסס את עצמו כשובר הקופות של הקיץ. זאת לאחר שהצליח לנער מעליו מתקפה לא פשוטה מכיוונה של אנג'לינה ג'ולי ולשמור על המקום הראשון בטבלה.

מותחן שודדי החלומות מבית היוצר של במאי "האביר האפל" וכוכב "שאטר איילנד" הכניס במהלך סוף השבוע האחרון 43.5 מיליון דולר בארצות הברית ובקנדה, שהביאו את סך הכנסותיו בעשרת הימים שבהם הוא מוקרן ל-143.7 מיליון דולר. ג'ולי ומותחן המרגלים בו היא מככבת, "סולט", עוד נצמדו ביום שישי ל"התחלה" והפער בין ההכנסות של שני הסרטים עמד על מיליון דולר בלבד. אבל במהלך השבת זינקו נולאן ודיקפריו קדימה והשאירו את "סולט" מאחור עם 36.5 מיליון דולר בקופות בסוף השבוע הראשון להקרנתו.

אל המקום השלישי ירד הסגן של שבוע שעבר – "Despicable Me", סרט האנימציה בדיבובו של סטיב קארל, שהכניס 24.1 מיליון דולר. אלה העמידו את סך הכנסותיו בשלושת השבועות שבהם הוא מוקרן על 161.7 מיליון דולר.

הרחק הרחק מאחור, עם 9.7 מיליון דולר בקופות, התמקם לו "שוליית המכשף", סרט הפנטזיה לכל המשפחה בכיכובו של ניקולס קייג'. סכום זה העמיד את סך הכנסותיו בשבועיים האחרונים על סכום שנמוך במיליון דולר מזה שהשיג "התחלה" רק בסוף השבוע האחרון ואין מילה אחרת לתאר את משמעות הדבר מלבד פלופ. ואילו במקום החמישי, עם 9 מיליון דולר בקופות, ניצב "צעצוע של סיפור 3" – סוף שבוע שישי בקולנועים וסך הכנסות מדהים של 379 מיליון דולר בקופות.

בהמשך הטבלה

הישר אל המקום השישי נכנס, בשבוע הראשון להקרנתו, "Ramona and Beezus", העיבוד הקולנועי לסדרת ספרי הילדים "רמונה" מאת בברלי קלירי. הסרט השיג 8 מיליון דולר בקופות.

"מגודלים", הקומדיה של אדם סנדלר, ירד מקום אחד אל המקום השישי בטבלה לאחר שהניב 7.6 מיליון דולר בקופות. אחריו, "ליקוי חמה", השלישי סדרת סרטי "דמודמים", עם 7 מיליון דולר בסוף השבוע הרביעי להקרנתו וצניחה של ארבעה מקומות אל המקום השמיני.

"איירבנדר: כשף האוויר האחרון", סרטו החדש של מ.נייט שאמאלאן, הכניס 4.2 מיליון דולר בקופות שמיקמו אותו במקום התשיעי בטבלה. ולבסוף, "Predators", שנפרד מהעשירייה עם 2.85 מיליון דולר בסוף השבוע השלישי שלו בבתי הקולנוע.

לאחר כל זאת, על סף העשירייה הפותחת ניצב הסרט שממוצע הכנסותיו בכל אחד ממאתיים בתי הקלונוע שבהם הוקרן הוא הגבוה בטבלה: "הילדים בסדר", בכיכובם של אנט בנינג, מרק רופאלו וג'וליאן מור. בשבוע השלישי להקרנתו, הכניס הסרט העצמאי המדובר 13 אלף דולר בממוצע בכל קולנוע בו הוקרן, שהביאו את הכנסותיו בסוף השבוע האחרון ל-2.65 מיליון דולר ואת סך הכנסותיו מאז עלה לאקרנים לפני שלושה שבועות ל-4.95 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully