וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגורילאז בסוריה: "מקווים שזו התחלה של דיאלוג"

אייל דץ

26.7.2010 / 18:50

לאחר שכבשו את ביירות, הגיע ההרכב של דיימון אלברן לדמשק כדי לעשות היסטוריה ולהפוך ללהקה הבריטית הראשונה שמופיעה בבירה דמשק. "זו היתה חוויה מופלאה", אמר אלברן

"אני מופתע שאף אחד לא הגיע לפה בעבר", כך סיכם דיימון אלברן, מנהיג להקת הגורילאז את ההופעה ההיסטורית של ההרכב בדמשק שבסוריה ביום שבת האחרון. דיימון וחבריו לאורקסטרה, מחוזקים במוזיקאים בובי וומאק, דה לה סול וקיינו הפכו בכך להרכב הבריטי הראשון שהופיע אי פעם בדמשק. "אני מקווה שזוהי התחלה של דיאלוג", אמר אלברן בראיון ל-BBC על החוויה. "אני מופתע שאף אחד לא בא לפה בעבר. עבורנו זו היתה חוויה נפלאה".

קיינו סיפר ל-BBC כי הוא החליט להצטרף לסיבוב ההופעות בסוריה ובלבנון לאחר לחץ פיזי לא מתון מצד אלברן. " דיימון הוא מהאנשים האלו שיכולים לשכנע לעשות אותך כל דבר", הוא אמר, "אבל האמת היא שרציתי לבוא". לדבריו, "היה לי חשוב לבוא מכיוון שהשיר שבו אני מופיע ("דגל לבן" - א.ד) הוא השיר שבו משתתפת גם התזמורת הסורית".

לפני שהגיעו לדמשק הופיעו הגורילאז בביירות, בירת לבנון, כחלק מפסטיבל רב משתתפים בשם Byblos Festival. מיני סיבוב ההופעות של הגורילאז בעולם הערבי הוא עוד נדבך בקשר ההולך ומתהדק בין אלברן לתרבות הערבית. קשר שהחל מאלבומה האחרון של בלר, "Think Tank" ועד ההקלטות של האלבום של הגורילאז, בהן השתתפה התזמורת הלאומית הסורית למוזיקה ערבית שאף התארחה בהופעה של הגורילאז בדמשק. כלי תקשורת אף פרסמו שהלהקה הקליטה חלקים מאלבומה במדינה, אך מידע זה לא אושר רשמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully