וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלעדי: שיר להורדה של Phototaxis

27.7.2010 / 9:30

בואו להכיר את הרכב האלקטרו-סול של יעל פלדינגר ואיתי צוק דרך הסינגל "Somewhere", שניתן כאן להורדה חינם, ולקרוא על הרכב שלא מעודד אלימות אבל לא פוחד לחפש את השיגעון

יח"צ - חד פעמי

לפני מספר שבועות נחת על שולחן וואלה! תרבות סמפלר של הרכב עלום בשל Phototaxis, שהצליח לבלוט מבין ערימות הדיסקים שמגיעים למערכת כל יום. כבר בשיר הראשון, "Somewhere", בלט קולה של יעל פלדינגר, שיחד עם שותפה להרכב איתי צוק, הצליחו ליצור צליל מעניין עם גוון אחר בהפקה ובעיבוד .

אלא שההרכב הזה התחיל במקום אחר לגמרי: "לפני למעלה משנתיים וחצי פגשתי את איתי, במשהו שהתחיל בצורה מאוד לא מודעת", מספרת פלדינגר לוואלה! תרבות בשיחה לרגל צאת השיר "Somewhere" כסינגל, שניתן כאן להורדה בלעדית לגולשי וואלה! תרבות. "עבדנו בכלל על קברט בעברית ובמעין הארה כזו, השיר 'דז'ה-וו' שנמצא בסמפלר וכל שאר השירים בסגנון נכתבו פשוט מעצמם. מאז, בכל סשן שלנו אנחנו משתדלים לכתוב חומרים חדשים, לעדכן את השבלונה ולנסות להימנע מהמקומות הנוחים לנו. זה מרגיש מאד בבית, למרות שזו זוגיות אמנותית מאד צמודה".

יש ירידות גם?

"יש הרבה ירידות, אבל אנחנו לא מעודדים אלימות. יש קצת אלימות מילולית, כן? אבל אנחנו באמת משלימים אחד את השני. איתי מאד מיושב ובזן שלו, אני מחפשת את השיגעון. יותר מעניין שם".

ההרכב Phototaxis. אסף עיני, סטיילינג: דורין אטיאס,
לחפש את השיגעון. יעל פלדינגר ואיתי צוק/אסף עיני, סטיילינג: דורין אטיאס

מי שזיהה את הפוטנציאל של ההרכב הוא מנהל האמנים הוותיק חיים שמש, האיש שגילה להקות כמו איפה הילד, מופע הארנבות של ד"ר קספר, שב"ק ס' והאיש שמנהל בשנים האחרונות את אפרת גוש. "חיים פשוט יצר איתנו קשר", מספרת פלדינגר. "הוא באמת אדיר, יצרנו איתו אמון מאפס. זה מרגיש מאוד כמו משפחה איתו, כי הוא מאוד מנוסה ומאוד ישר".

מה העצה הראשונה שהוא נתן לכם?

"אל תתרברבו, כלל שנראה לי חשוב תמיד, אבל במיוחד כשאתה מתעסק במאנקי ביזנס כמו שלנו".

להורדת השיר

עמדו עם העכבר על הלינק הראשון , לחצו על הכפתור הימני בעכבר, ביחרו באופציה Save Target As, שמירה על המחשב והאזינו.

  • עוד באותו נושא:
  • Phototaxis

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully