וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: גם טימברלייק ואלטון ג'ון מועמדים ל"איידול"

עינב שיף

27.7.2010 / 9:35

שני כוכבי הפופ נכנסים לבורסת השמות של מחליפי סיימון קאוול בתוכנית. בנוסף, המפיק נייג'ל לית'גו צפוי לשוב לתוכנית, מהלך שייתכן ומביא עמו טלטלה עמוקה יותר בצוות השופטים

חרושת השמועות סביב המחליף של סיימון קאוול ב"אמריקן איידול" ממשיכה: אחרי הפרסומים על מועמדותם של כריס אייזק ודונלד טרמפ, ההוליווד ריפורטר מפרסם כי גם ג'סטין טימברלייק, מכוכבי הפופ הגדולים בעולם וכן אלטון ג'ון, שם ותיק יותר בבורסת השמות, מועמדים לתוכנית.

בנוסף, גורמים בתעשיית הבידור אמרו לריפורטר כי ייתכן וטלטלה גדולה יותר תתקוף את התוכנית, אם מפיק הריאליטי נייג'ל לית'גו ישוב להפקת התוכנית, כפי שהרפורטר מדווח. לית'גו, שליווה את התוכנית מיום הקמתה ועזב לפני כשנתיים, כחלק מרענון מערכות גדול בהפקה, קרוב לסגירת חוזה על שובו, לאחר שהיה שותף להפקה ושיפוט בתוכנית "So You Think You Can Dance", גם היא ברשת FOX.

אם דבריו של פולר מרמזים על הצפוי בתוכנית, אז לא רק קאוול צפוי למחליף, אלא כל צוות השופטים: לית'גו אמר לעיתונאי באפריל שחבר השופטים לא מספק את הסחורה וכן ביקר את הגדלת הפאנל משלושה לארבעה שופטים. הריפורטר מציין שאם שינויים נוספים בפאנל יתרחשו, מקומו של רנדי ג'קסון בעל החוזה לעונה נוספת מובטח ואילו קארה דיוגווארדי בסכנה מאחר והחוזה שלה טרם חודש. אלן דג'נרס נמצאת במצב ביניים, שכן שחרורה ייצור בעיה תדמיתית ל-FOX שהביאה אותה לפני עונה בלבד וכן חתמה איתה על חוזה רב שנתי. מקורות במחנה דג'נרס אמרו למגזין שהיא מוכנה לקיים את החוזה עד תומו. לדברי האתר, לית'גו אגב, מציין הריפורטר, גם יכול לראות את עצמו מועמד לכס השיפוט, אחרי ניסיונו בריאליטי הריקודים ברשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully