וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עינבר דרור לקס - האוצרת החדשה של מוזיאון העיר חיפה

27.7.2010 / 14:50

לקס נבחרה מבין 30 מועמדים שניגשו למכרז לתפקיד אוצר מוזיאון העיר חיפה. "מוזיאון העיר חיפה צריך להיות מעבדה ניסיונית", אמרה עם ההודעה כל כניסתה לתפקיד

עינבר דרור לקס היא האוצרת החדשה של מוזיאון העיר חיפה. לקס נבחרה לתפקיד מבין 30 מועמדים שניגשו למכרז לתפקיד אוצר מוזיאון העיר חיפה. חברי הועדה שבחרו את האוצרת החדשה היו יו"ר הועדה יעקב שחם, אביבה דנקנר, דוד בראון, יונה פישר ,פרופ' חיים פינקלשטיין ומנכ"ל מוזיאוני חיפה ניסים טל
"אני רוצה לשים את מוזיאון העיר על המפה הארצית והעולמית, ליצור שילוב של תערוכות איכותיות עם תכנים מקומיים ולהפכו למקום שוקק חיים" אומרת לקס.

"אני מאמינה שהעיר חיפה מהווה מיקרוקוסמוס למהלכים שעוברים על החברה הישראלית והינה ישות חשובה בנוף התרבותי והחברתי של מדינת ישראל", היא הוסיפה. "לפיכך בעיני רוחי, מוזיאון העיר חיפה צריך להיות מעבדה ניסיונית, במה המאפשרת דיון בשאלות עקרוניות, נוגעת בהקשר האקוטי של הגבול בין הפרטי לציבורי החושפת את מכלול פניה של העיר חיפה בפרט והחברה בישראל בכלל".

התערוכה הראשונה שלקס תאצור תפתח באוקטובר ותתמקד בהיסטוריה של חיפה ובייחודה כעיר רב-לאומית ורב-תרבותית. התערוכה מבקשת להתחקות אחרי התפתחותה של העיר בתקופת השלטון הבריטי בארץ ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully