וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסיבות, מהומות וגופות

29.7.2010 / 8:30

פלישת חוטפי הגופות ואד טרנר והדנילוף סנטר מוציאות אלבומי בכורה, סיבה טובה לראיון Pאנק עצבני עם בן טברסקי, הסולן של הראשונה, ושתי השמעות בכורה שניתנות גם להורדה חינם

יח"צ - חד פעמי

ההיכרות הראשונה של הציבור הרחב עם פלישת חוטפי הגופות, הרכב ההארד-קור Pאנק המצוין שכל מקום שנותן לו במה מקבל ממנו את הנשמה, הלב, הריאות וגם את הטחול אם צריך, היתה בשידור לפנות בוקר בימים הראשונים של האולפן השקוף של מוזיקה 24, בשידור הזוי בהנחיית שרון קנטור ומיתר קוטלר. אחרי שסולן ההרכב, בן טברסקי, הצהיר שהכפפות שהוא לובש שימשו לאונס אישה ואף הוסיף תיאורים גרפיים, רמת האנרגיות במקום עלתה פאזה, כולל זינוקים של טברסקי לעבר ציוד הצילום היקר של הערוץ, עד שלאחד מהאנשים הטכניים במקום נמאס והוא פשוט זרק אותם משם בזמן הפרסומות.

פלישת חוטפי הגופות.
לא מוזמנים יותר לערוץ 24. פלישת חוטפי הגופות בפעולה

"הרי לך תקרית שלא תקרה עוד פעם", אומר טברסקי לוואלה! תרבות לכבוד צאת אלבום הבכורה של הלהקה, שייחגג בהופעת השקה שתיערך בלבונטין 7 בתל אביב ב-31 באוגוסט ביחד עם אד טרנר והדנילוף סנטר, שגם אליהם עוד נגיע. "איך שהערוץ נראה עכשיו, פשוט לא יזמינו אותנו".

אבל מצב ערוץ 24 הוא הדבר האחרון שמעניין את טברסקי, בשנות ה-20 המאד ראשונות לחייו, שכבר שלוש שנים מוביל את ההרכב. אחרי שנה של מיקסים ועריכות, הוא יכול עכשיו להתגאות בשירים כמו "שיר הדם" שניתן כאן להאזנה והורדה חינם. "עכשיו אנחנו מציגים ליין של הארד-קור Pאנק נורא רועש. החומר הבא יהיה הרבה יותר שכלי וטכני. עכשיו אנחנו יותר דד קנדיז עם המון דיסטורשן ורעש".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

והופעות, נקרא לזה, סוערות?

"ההופעות שלנו אף פעם לא נגמרות באנשים מרוחים אחד על השני. אנחנו למעשה רוקדים נורא יפה, מחייכים ומלא אנשים אומרים לנו שהיתה אחלה הופעה. מדי פעם אתה מוצא כמה משוגעים שיסכימו לצרוח איתנו מילים לשירים כמו 'לא' או 'תל אביב נחרבת'. זה כיף".

הלהקה נמצאת ברובה בתחילת שנות העשרים לחייה, גיל צעיר יחסית ללהקות בישראל.

"אני לא מסכים. דווקא יש עכשיו הרבה להקות בסגנון הזה. פשוט פעם הגיוס לצבא היה עוצר הרכבים כאלו, אבל לגבינו אפשר להגיד שהצבא לא ממש רלוונטי".

אז מצב הסצנה טוב יותר, לדעתך?

"אני חושב שאנחנו בכיוון מעולה. זו לא ממש סצנה, זו יותר מסגרת נורא מצומצמת שמדברת עם ז'אנר בינלאומי עדכני. שכרגע יש פה יוצרים שהם מספיק טובים לרמה הבינלאומית, בין אם זה מבחינה טכנית או ברמה ההפקתית. אנחנו לא מפגרים מאחורי העולם, אבל החשיפה של אותן להקות היא בעיקר שכנוע המשוכנעים. אלו שמחוץ לז'אנר באים עם דעות קדומות וחושבים ש-Pאנק זה הסקס פיסטולז, מוהק, הקלאש, ניהליזם ושלושה אקורדים. זה הרבה יותר מורכב מזה".

תוכל לסכם לי את זה במשפט אחד?

"וואו, התקלת אותי. נעשה הסכם – שתי שאלות ואז נחזור לזה".

אוקיי, איך הקהל מתרגל לסולן עם עיניים מלוכסנות? לא משהו שרואים בכל יום.

"וואו, אתה ממש טוב בזה, הא? שמע, מדי פעם אנשים חושבים שאני בכלל ממוצא קווקזי או קזחי (טברסקי ממוצא תאילנדי – ע.ש). מספר אנשים לא מועט גם השווה אותי לכדורגלן ביברס נתכו מהפועל תל אביב, ואם זו דעת הקהל, אז לא ממש אכפת לי. לעניין עצמו – אני לא שובר מחסום גזע או לאום מסוים. אני פשוט מופיע על במות".

מעולה, שאלה שניה: ב"שיר הדם" קשה קצת להבין מה אתה אומר. תוכל לפרט?

"המילים נורא פשוטות: 'אני יורק דם וזה כיף לא נורמלי. ראו איזה פלא'".

עמוק.

"שמע, זה אחד השירים הראשונים שכתבתי אי פעם. הקמתי את הלהקה כשהייתי בתחילת כיתה י"ב והמעבר הוא מלנגן הארד-קור פאנק דיסוננטי ורועש לשטויות שכתבתי לפוסט-הארדקור רגיש שבו אני שר על דברים שמציקים לי וכואבים לי כבן אדם. אבל נשארתי נאמן ל-Pאנק, יש לי אפילו קעקוע של בלאק פלאג על החזה, לא שזה אומר משהו".

רק אם אתה מוריד חולצה.

"כן, אני עושה זאת מדי פעם לפי דרישת הקהל".

אתה חייב לי תשובה.

"אה כן, 'מסיבות ומהומות', הולך?"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וגם הם פה. אד טרנר והדנילוף סנטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

יחד עם פלישת חוטפי הגופות, תשיק גם להקת אד טרנר והדנילוף סנטר את אלבום הבכורה שלה. מתוכו, ניתן להאזין כאן לשיר "סופי" ואף להורידו בחינם. וואלה! תרבות שמחה לסגור מעגל עם הלהקה, שנחשפה בפרויקט "הלילה הזה כולו אינדי 2" בערב הפסח האחרון. ההשקה תיערך, כאמור, ביום שבת הקרוב במועדון לבונטין 7 בתל אביב.

(כתב: עינב שיף)

להורדת השירים

עמדו עם העכבר על אחד הלינקים , לחצו על הכפתור הימני בעכבר, ביחרו באופציה Save Target As, שמירה על המחשב והאזינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully