וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך

אייל דץ

29.7.2010 / 8:00

אנג'לינה ג'ולי מואשמת בריגול לטובת רוסיה, הטבע הישראלי מגיע בפעם הראשונה לקולנוע ובט מילדר עושה קולות של חתולה - כל אלה מחכים לכם הערב על המסך הגדול

סולט

אוולין סולט היא סוכנת CIA המואשמת בכך שהינה מרגלת רוסייה רדומה. היא נמלטת מידי החוק ויוצאת למסע כדי להוכיח את חפותה. נכון שלפחות על הנייר מדובר בעלילה שנקלענו בוורסיות שונות שלה בעבר, אולם לסולט יש ערך מוסף - קוראים לו אנג'לינה ג'ולי. תוסיפו לכך את המימד האקטואלי שבא לידי ביטוי בפרשת המרגלת הרוסייה אנה צ'פמן ותקבלו סרט שבהחלט עורר לא מעט עניין עם יציאתו לאקרנים בארצות הברית. ועם זאת, "פיצוץ חסר טעם" הגדירו בניו יורק מגזין את הסרט.

ציון ממוצע: רוטן טומייטוס - 57

במאי: פיליפ נויס. שחקנים: אנג'לינה ג'ולי, ליב שרייבר, צ'יווטל אגיופור (99 דקות)

ארץ בראשית

בפרויקט חסר תקדים שנמשך לאורך 18 שנה, תיעד משה אלפרט, במאי וצלם טבע עטור פרסים בינלאומיים, שלושה סיפורי התחדשות של בעלי חיים הייחודיים לארץ ישראל: הזאבים של רמת הגולן, חתולי הביצה של הכנרת והיעלים במצוקי ים המלח. דרך סיפורם נחשף הצופה למחזור החיים המלא של החיות: החיזור, ההמתנה לדור החדש, הלידה והטיפול בצאצאים. סרט הטבע הישראלי הראשון שמגיע לבתי הקולנוע.

במאי: משה אלפרט (89 דקות)

כלבים נגד חתולים - נקמתה של קיטי

היריבות עתיקת היומין בין חתולים לכלבים נמשכת, אולם בסיבוב הנוכחי חתולה מטורפת בשם קיטי גאלור (בט מידלר), שגם היתה בעברה סוכנת סודית של הארגון "פאו", מחליטה לקחת על עצמה משימה - להוכיח לעולם שלא רק שחתולים הם הרבה יותר טובים מכלבים אלא גם שהיא החתולה המוצלחת ביותר מביניהם. היוהרה שלה גורמת לחתולים ולכלבים סופבוף לשתף פעולה במטרה למנוע מקיטי להשתלט על העולם.

"לשום סרט - לא משנה אם הוא מיועד למבוגרים, ילדים או אפילו לכלבים - אין שום זכות להיות כה מעייף ולא מקורי כמו לקומדיית האקשן המטופשת הזו", נכתב בשבועון אינדרטיימנט וויקלי.

ציון ממוצע: רוטן טומייטוס - 13

במאי: בארד פייטון. קולות: כריסטינה אפלגייט, ניל פטריק האריס, ג'יימס מרסדן, ניק נולטה, בט מילדר (93 דקות, מדובב לעברית, 3D)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully