וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גם יהודים הם בני אדם" - ראיון מיוחד עם ג'וני ליידון, חלק א'

עינב שיף, ולנסיה, ספרד

1.8.2010 / 10:12

בראיון מיוחד לוואלה! תרבות לקראת בואו לוועידת המוזיקה של היינקן, ג'וני ליידון מהסקס פיסטולז פותח פה על ערבים, פוליטיקה ואלביס קוסטלו. חלק א'

עינב שיף

(צילום: עינב שיף, רויטרס, יח"צ. עריכת וידאו: בת גולן)

"אתה לא מכיר את ג'ון", אמר לי רמבו סטיבנס, מנהלו האישי של ג'וני ליידון לפני השיחה. "הוא לא בא לתת כמה דקות של קידום הופעה וללכת. ג'ון בא לדבר ואתה הולך לשמוע". אין אדם שמכיר את ליידון כמו סטיבנס: בכמה דקות לפני תחילת הראיון, במלון ווינסטיין שבלב ולנסיה היפהפיה, ליידון מתיישב כשסטיבנס הלך להתרוצץ עבורו בשביל כוס תה. "המנהל הטוב בעולם", אמר לפתע ליידון. למה, שאלתי אותו. "הוא לעולם לא יבגוד בך. פגשתי הרבה אנשים בעסקי המוזיקה. רק אלו שהגעת איתם מילדות יהיו אמיתיים איתך ולא ינסו לגנוב ממך".

כדי לנסות ולהבין את ג'וני ליידון, מלבד ראיון הווידאו שהעניק לוואלה! תרבות, צריך לחזור לסיפור האהבה בינו לבין סטיבנס, פאנקיסט אותו הוא מכיר מגיל 11, שבשלב מסוים הפך למנהלו. במהלך הראיון, סטיבנס מלהיט את רוחו של ליידון במקום לצנן אותה, כמקובל אצל מנהלים מגוננים. "מה עם U2 ג'ון?", הוא מקניט אותו, בדרך לעוד הנחתה של אביר ה-Pאנק הגדול מכולם. ליידון יודע שסטיבנס לא מנסה להכשיל אותו - הוא פשוט עוד אדם שהכנות, "Honesty" במבטא האירי העמוק בו ליידון מבטא את המילה, היא התכונה המנחה שלו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כנות, רק כנות. ליידון ו-PIL בפסטיבל בניקסים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ליידון והכנות שלו יגיעו לישראל ב-31 באוגוסט, במסגרת ההופעה של Public Image Ltd האגדית, מנביאות ז'אנר הפוסט-Pאנק, בוועידת המוזיקה של היינקן. כפי שניתן לראות בראיון, אין לליידון שום ספקות או חרטות באשר להחלטה להגיע לישראל. בשל רצונו הנלהב של ליידון לדבר בנושא מול מצלמה עם עיתונאי ישראלי, התמשך החלק הפוליטי של הראיון עד שפשוט התבקש לבודד אותו.

מחר (שני) יפורסם בוואלה! תרבות חלק ב' של הראיון, ובו מסר ברור למדי של ליידון לדיוויד בואי, ליידי גאגא, מאסיב אטאק, U2 וגם כמה מילים אישיות של אגדה מוזיקלית, לצד סיפור ההופעה שלהם בפסטיבל בניקסים בספרד.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully