וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"'חוק וסדר' עברה לספרי ההיסטוריה"

עינב שיף

31.7.2010 / 21:29

דיק וולף, יוצר הסדרה שבוטלה לאחרונה על ידי רשת NBC, אמר כי אפסו הסיכויים שתשודר ברשת אחרת ותהפוך בכל זאת לסדרה הוותיקה בטלוויזיה: "לכל סדרה יש גזר דין מוות"

מעריצי "חוק וסדר" תלו תקוות רבות בספקולציות שגרסו כי רשת כבלים כמו TNT תרכוש לשידור את "חוק וסדר", הדרמה הוותיקה בטלוויזיה האמריקאית, שהיתה אמורה לשבור את שיא ההישרדות לדרמה בעונתה ה-21, בוטלה לפני כחודשיים על ידי רשת NBC בשל עלויות גבוהות לעומת ירידה חדה ברייטינג.

אלא שבסוף השבוע הודיע דיק וולף, יוצר הסדרה, כי גם תכנון זה לא ייצא לפועל. "'חוק וסדר' עברה לספרי ההיסטוריה", אמר המפיק הבכיר בכנס בלוס אנג'לס. "כמובן שאנחנו מאוכזבים, אבל זה העסק ואלו החיים. כולם בטלוויזיה נולדים עם גזר דין מוות, הם פשוט לא אומרים לך את תאריך ההוצאה להורג".

עם זאת, וולף נשמע אופטימי ביחס לסדרת-בת חדשה מבית "חוק וסדר", "חוק וסדר: לוס אנג'לס", אליה הצטרף באחרונה השחקן הוותיק אלפרד מולינה לצד טרנס האוורד וסקיט אולריץ'. "העבר הוא העבר", אמר וולף. "פנינו אל העתיד". "לוס אנג'לס" מצטרפת לשאר סדרות "חוק וסדר" ביניהן "חוק וסדר: מדור מיוחד", ו"חוק וסדר: כוונה פלילית" והיא עתידה לעלות דווקא ב-NBC בעונת הסתיו הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully