וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכרזו המועמדים לפרסי פורום היוצרים הדוקומנטריים

עינב שיף

1.8.2010 / 13:30

20 סרטי תעודה ישראלים מתמודדים על הפרס היוקרתי, שיוענק בתחילת חודש דצמבר. בין הסרטים בתחרות: "השמצה" עטור הפרסים, "שתיקת הארכיון" ו"גם כשעיני פקוחות"

פורום היוצרים הדוקומנטריים הכריז על 20 הסרטים אשר יתמודדו בגמר תחרות הקולנוע הדוקומנטרי לשנת 2010. הסרטים נבחרו מבין 87 יצירות שהוגשו לתחרות, על ידי 14 לקטורים ביניהם חיים יבין, הבמאי דני מוג'ה ועוד. 450 חברי הפורום יבחרו את הסרטים הזוכים, שיוענקו ב-2 בדצמבר במעלות תרשיחא שבגליל.

הסרטים המועמדים לפרס הסרט הטוב ביותר באורך מלא הם "השמצה" של יואב שמיר, "כל ערב" של יוסי אבירם, "מסעות הברווז" של גבריאל ביבליוביץ' אודות דודו גבע, "סוררת" של ענת צוריה, וכמובן "שתיקת הארכיון" זוכה הפרסים של יעל חרסונקי.

בקטגורית הסרט התיעודי באורך של 48-69 דקות מועמדים הסרטים "אוי מאמ" של אורנה בן דור ונועה מימן, "אסמר" של איריס רובין, "הזמן של דורית", "עוקף לוד" של ארנה רביבי ו"שומרוני בודד" של ברק הימן

בקטגורית סרט הביכורים מועמדים הסרטים "בא נותן הולך" של שירה רוטלוי, זוכה פסטיבל דוקאביב "גם כשעיני פקוחות", "המלכה חנטרישה" של ישראלה שאער מעודד, קרבת דם" של נעה בן הגיא ו"רסיסים" של יונתן חיימוביץ'.

בקטגוריית פרויקט התעודה הטלוויזיוני הטוב ביותר מועמדים "בדרך הביתה" של תומר הימן, סדרת "גיבורי תרבות", "המחדשים" של ניצה גונן, רינה פפיש ונגה גמליאלי, "מי אתה חושב שאתה" ו"תל אביב-יפו" ענת זלצר וגבריאל ביבליוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully