וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: "התחלה" שאינה נגמרת

עינב שיף

1.8.2010 / 18:27

סרטו של כריסטופר נולאן ממשיך לשבוע שלישי ברציפות בראשות הטבלה. "Dinner For Schmucks" עם סטיב קארל במקום השלישי, פתיחה מאכזבת לסרטו החדש של זאק אפרון

"התחלה" ממשיך לעורר אינספור דיונים תיאורטיים מרתקים, אך במקביל גם להצליח באופן מרשים למדי בקופות: סרטו של כריסטופר נולאן, בכיכובו של ליאונרדו דיקפריו, הגיע למקום הראשון בטבלת שוברי הקופות של ארה"ב, עם 27.5 מיליון דולר בסוף השבוע, על פי הערכות האולפנים. בכך, מגיע הסרט להכנסות בגובה 193 מיליון דולר והוא צפוי לעבור את רף ה-200 מיליון כבר באמצע השבוע.

סטיב קארל משתלט לאט ובשיטתיות על הטבלה, עם שני סרטים בחמישיה: האחד הוא "Dinner For Schmucks", העיבוד המחודש בכיכובו ל"אדיוט מושלם" הצרפתי והאהוב, שהגיע בסוף השבוע הראשון להקרנתו למקום השני הכנסות בגובה 23.3 מיליון דולר. הסרט השני הוא "גנוב על הירח" בדיבובו, שהגיע למקום הרביעי, עם הכנסות בגובה 15.5 מיליון דולר. בין סרטיו של קארל מפרידה אחת, אנג'לינה ג'ולי, שסרטה "סולט" הגיעה למקום השלישי עם 19.3 מיליון דולר בסוף השבוע.

שתי האכזבות הגדולות של הטבלה הם "Cats and Dogs: the Revenge of Kitty Galore", סרט ההמשך ל"חתולים וכלבים", שפתח עם 12.5 מיליון דולר בקופות - 9 מיליון פחות מהכנסות סוף השבוע הראשון של הסרט הקודם. האכזבה השניה שייכת ל"Charlie St. Cloud" בכיכובו של אליל הנערות זאק אפרון, שהגיע למקום השישי עם הכנסות בגובה 12.1 מיליון דולר בלבד.

הילדים בסדר, כולם בסדר

בהמשך הטבלה, "צעצוע של סיפור 3" אמנם יורד בהכנסות כצפוי (5.035 מיליון דולר בסוף השבוע), אבל הוא צפוי לחצות את קו 400 מיליון הדולר, אולם ספק אם ישבור את שיאו של "שרק 2" - 441 מיליון. "מגודלים" של אדם סנדלר, במקום השמיני בטבלה, מגיע ל-150 מיליון דולר מהם 4.3 מיליון דולר בסוף השבוע.

הטבלה נסגרת עם "שוליית המכשף", הסרט שעורר ספק אמיתי בכושרו של מפיק העל ג'רי ברוקהיימר, שמסיים שלושה שבועות שוליים למדי בטבלה עם 4.3 מיליון דולר ועם "דמדומים 3: ליקוי חמה", שינסה לגרד את קו 300 מיליון הדולר אחרי 3.96 מיליון בסוף השבוע ו-288 מיליון בסך הכל.

הבאז סביב "הילדים בסדר", הסרט החדש בכיכובן של ג'וליאן מור ואנט בנינג מגיע כבר עד לדיבורי אוסקר למיניהם, מה שמספיק להיסטריה סביב הסרט הנמצא בהפצה מצומצמת (847 אולמות בלבד), אשר הניבו לו 3.46 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון - ממוצע של 4,090 דולר לאולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully