וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליידי גאגא נגד חרם תרבותי

אייל דץ

2.8.2010 / 8:54

כוכבת הפופ הופיעה אמש בבירת אריזונה, זאת למרות הלחצים הכבדים שהופעלו עליה לבטל את הופעתה במדינה בשל חוקי ההגירה הנוקשים שחוקקו שם. "ביטול הופעות פופ לא יעזור במאבק"

למרות הלחצים הכבדים שהופעלו עליה לבטל את הופעתה באריזונה בשל חוקי ההגירה החדשים שחוקקו בה, הוכיחה אמש ( ראשון) שוב הזמרת ליידי גאגא שהיא עשויה מחומר אחר והופיעה מול אלפי מעריצים נלהבים בבירת המדינה, פיניקס.

גאגא פתחה את ההופעה במונולוג עצבני במיוחד שבו היא אמרה שהופעתה הערב היא המחאה שלה נגד החוקים. "קיבלתי טלפונים ממוזיקאים בכירים מעולם, הרוק, הפופ והראפ וכולם אמרו: "אנחנו רוצים שתצטרפי לחרם ותבטלי את הופעתך באריזונה בגלל חוקי ההגירה", סיפרה הזמרת. "עניתי להם: אתם באמת חושבים שחבורה של כוכבי פופ טיפשים יצליחו למוטט את הכלכלה של אריזונה?. אני לא אבטל את ההופעה. אני אצרח חזק, אנחנו נתאחד יחדיו ונמחה נגד החוקים. אל תפחדו, כי בלעדיכם - המהגרים, לא היה כלום במדינה הזאת".

בחודשים האחרונים עוד ועוד אמנים הודיעו כי יחרימו את מדינת אריזונה שבארצות הברית ולא יופיעו בה, בשל חוק הגירה מעורר מחלוקת שהתקבל שם באחרונה. החוק החדש מחייב מהגרים לשאת עמם מסמכים המעידים על מעמדם. הוא גם מחייב שוטרים לשאול על מעמד ההגירה של אדם כאשר קיים "חשד סביר" שאותו אדם שוהה בארה"ב באופן לא חוקי

בין האמנים שהצטרפו עד כה למחאה נמצאים, לצד רייג', סוניק יות', ג'ניפר לופז, ריקי מרטין, קנייה ווסט, סייפרס היל, מאסיב אטאק, קונור אוברסט (ברייט אייז, שאף כתב שיר בנושא), ג'ו סטריאני, סרג' טנקיאן (סיסטם אוף א דאון), הבמאי מייקל מור ולהקת טניישס די של השחקן ג'ק בלאק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully