וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל התמר חוזר עם מתיסיהו, עמיר בניון והפרויקט של עידן רייכל

עינב שיף

2.8.2010 / 11:40

הראפר החרדי לצד הבלקן ביט בוקס בפסטיבל הוותיק של ים המלח בחול המועד סוכות, לצד הופעות של בניון, רייכל, אסף אבידן והמוג'וז, מיומנה, גבע אלון ואומנים נוספים

מתיסיהו ישוב לישראל במסגרת פסטיבל התמר המסורתי, שייערך בים המלח במהלך חול המועד סוכות בפעם ה-11, בין ה-24 ל-29 בספטמבר. כפי שפורסם בוואלה! תרבות, הפסטיבל ייפתח בהופעה של מיומנה במדבר, עם דין דין אביב, ג'יי ויוז, יוסי פיין וזוהר פרסקו, לצד הופעה בפרויקט של עידן רייכל, עם חימום של קרולינה. הראפר החרדי לעומת זאת, יופיע לצד הבלקן ביט בוקס בהופעה מיוחדת שתחתום את האירוע.

היהודים יופיעו גם הם בפסטיבל עם ההופעה האקוסטית שלהם, כמו גם עמיר בניון שיופיע בבית כנסת קדום. יסמין לוי תופיע בליווי כלי מיתר ואילו אסף אבידן והמוג'וז יופיעו במצדה עם כלי נשיפה ופסנתר, בהפקה מיוחדת לפסטיבל. הפקות נוספות בפסטיבל יתקיימו במסגרת פרויקט "לילות התמר", בו יתקיימו הופעות ללא תשלום של אלון אולארצ'יק, הגרובטרון, גבע אלון שיארח את יעל דקלבאום ופרויקט ילד פעם שיארח את דני רובס.

הפסטיבל השנה חוזר במלוא העוצמה, לאחר שמתחרהו מהשנה שעברה, פסטיבל ערד, לא יתקיים השנה בשל החלטת החברה שהעניקה לו חסות, סלקום, שלא לקיימו. "פסטיבל התמר הוא מוסד תרבותי מצליח ואהוב המחבר בין מוזיקה ישראלית משובחת, אמנים ייחודיים, טבע ואווירת מדבר רגועה", אמר יושב ראש מועצת התמר, דב ליטבינוף. "השנה נציג חידושים והפתעות שיציעו לקהל חוויה ייחודית ואווירה חגיגית של מוסיקה וחופש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully