וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליידי גאגא שוברת שיאי מועמדויות לפרסי הקליפים של MTV

עינב שיף

3.8.2010 / 19:11

המוזיקאית זכתה ל-13 מועמדויות, המספר הגבוה ביותר אי פעם לאמן בשנה אחת והיא גם האישה הראשונה המועמדת עם שני קליפים לפרס ”קליפ השנה”. 8 מועמדויות לאמינם בטקס, 3 לקישה

נדמה שבכל יום ניתן יהיה למצוא את ליידי גאגא מרוחה כל כותרת כלשהי, אלא שהפעם, המוזיקאית אכן הגיעה להישג: גאגא מועמדת ל-13 פרסים בטקס ה-VMA של MTV, המוענק ליוצרי הקליפים הטובים ביותר של השנה. גאגא היא האמן הראשון שזוכה למספר כזה של מועמדויות בשנה אחת, כשהיא קובעת שיא נוסף עם 2 מועמדויות בקטגורית "הקליפ הטוב ביותר", בזכות הקליפים של "Bad Romance" ו-"Telephone" עם ביונסה.

המועמד הבולט אחרי גאגא הוא אמינם, זכה ל-8 מועמדויות בטקס, כולל בקטגוריית הווידאו הטוב ביותר ל-"Not Afraid". הראפר B.O.B ופלורנס אנד דה מאשין מועמדים ל-5 פרסים בטקס, שייערך ב-12 בספטמבר בלוס אנג'לס.

מועמדת בולטת נוספת היא קישה, המועמדת השנה לשלושה פרסים, ביניהם פרס לוידאו הטוב ביותר לזמרת, האמנית החדשה הטובה ביותר וקליפ הפופ הטוב ביותר של השנה. אפילו ג'סטין ביבר זכה סוף סוף להשתחל לרשימה עם מועמדות בקטגוריית האמן החדש הטוב ביותר, על הקליפ ל-"Baby".

אחרי אירועי הטקס בשנה שעברה, ייפגשו גם השנה קנייה ווסט וטיילור סוויפט בטקס היוקרתי, כשווסט מועמד על השתתפותו בקליפ של דרייק, "Forever" ואילו סוויפט מועמדת עם הקליפ של "Fifteen".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully