וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויל איי.אם נגד האלבום החדש של מייקל ג'קסון

עינב שיף

3.8.2010 / 19:43

חבר הבלאק אייד פיז, שהיה שותף לאלבום החדש של מלך הפופ המנוח שייצא בנובמבר, אמר כי אין להוציאו ללא ג'קסון ואף כינה את הדורשים לשמוע חומרים חדשים אחרי מותו "עלוקות"

רק בנובמבר עתיד לצאת האלבום החדש משירי מייקל ג'קסון, כפי שהודיעו מנהלי עזבונו ביום שישי האחרון, אולם כבר עתה קם לאלבום מתנגד מבפנים: וויל איי.אם, שעל פי הפרסומים, עבד עם ג'קסון על חלק מהשירים שייצאו באלבום, הודיע כי הוא מתנגד לצאתו.

"איך אפשר לשחרר אלבום של מייקל ג'קסון כשמייקל לא כאן כדי לתת את ברכתו?", תהה איי.אם בראיון ל-AP. "ג'קסון היה מאד ספציפי לגבי כל האספקטים של ההפקות המוזיקליות שלו, מהקולות ועד העיבודים. הוא היה פרפקציוניסט והוא לא היה רוצה את זה ככה".

"אני לא חושב שזה צריך לצאת אי פעם", הוסיף איי.אם. "עכשיו כשהוא לא חלק מהתהליך, מה הם עושים? למה להוציא אלבום ככה? בגלל שהוא היה חבר שלי, אני חושב שיש בזה חוסר כבוד".

על פי הדיווח של AP, כשנשאל איי.אם על הדרישה לחומרים חדשים מג'קסון אחרי מותו, ענה המוזיקאי המצליח בזעם: "מה רע במה שהוא כבר תרם? כמה עוד אפשר למצוץ את האנרגיה מהבן אדם? עלוקות מזורגגות". מחברת סוני או ממשפחת ג'קסון לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully