וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויקליף ז'אן ירוץ לנשיאות האיטי

עינב שיף

4.8.2010 / 10:09

המוזיקאי המצליח ויליד הבירה פורט אאו פרינס אמר למגזין TIME כי הגיע זמנו לשרת את המדינה: "אם אני לא יכול להקדיש חמש שנים מחיי לשרת את ארצי, כל מה ששרתי עליו לא שווה"

וויקליף ז'אן ירוץ לנשיאות האיטי. דוברתו של הזמר אישרה את הדברים וכן המגזין TIME, לו אמר ז'אן כי הגיע זמנו לשרת בחזרה את המדינה בה נולד: "אם אני לא יכול להקדיש חמש שנים מחיי כדי לשרת את ארצי כנשיא, אז כל מה ששרתי עליו, כמו שיוויון זכויות, לא שווה דבר", אמר ז'אן בן ה-37.

לדבריו, רעידת האדמה הקשה שפקדה את האיטי ב-12 בינואר האחרון היא זו שזירזה את החלטתו להיכנס לזירה הפוליטית: "אם לא רעידת האדמה, בוודאי הייתי מחכה עוד 10 שנים לפני שהייתי עושה זאת", אמר ז'אן. "האסון גרם לי להבין שהאיטי לא יכולה לחכות עוד 10 שנים כדי להביא את עצמה למאה ה-21".

ז'אן נולד בפרברי בירת האיטי, פורט אאו פרינס, אולם העביר את רוב נעוריו בברוקלין, ניו יורק. בשנות ה-90 היה חלק מטריו ההיפ הופ החלוצי הפוג'יז, לצד לורן היל ופראז. לאחר פירוק הטריו, יצא ז'אן לקריירת סולו מצליחה. לאחר רעש האדמה, ז'אן נכנס בעוצמה לתודעה הציבורית, במאמציו להביא תרומות שיסייעו לשיקום ההריסות במולדתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully