וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועידת המוזיקה הבינלאומית של היינקן יוצאת לדרך

אייל דץ

4.8.2010 / 16:14

דורון "שולץ האיום" אייל יראיין את ג'וני ליידון במסגרת הכנס שייערך ב-31 באוגוסט וב-1 בספטמבר בגני התערוכה, לצד כיתת אמן עם די ג'יי ISIS ועוד פאנלים

ועידת המוזיקה הבינלאומית של היינקן חוזרת לשנה השנייה: LCD סאונדסיסטם, ג'וני ליידון וההרכב החדש/ישן שלו P.I.L והדרמס יובילו את אירוע המוזיקה הגדול של השנה שיתקיים בין ה-31 לאוגוסט ל-1 בספטמבר בגני התערוכה בתל אביב. על פי הפקת ההוועידה, היקף ההשקעה באירוע נאמד בלמעלה מ-3 מיליון שקלים, כאשר במקביל לפסטיבל יתקיימו שני ימי ועידת מזיקה בהם יתארחו אנשי מפתח ובכירים מתעשיית המוזיקה הבינלאומית המגיעים במיוחד לישראל להשתתף בוועידה, ונציגים מתעשיית המזיקה המקומית, ביניהם: נציגי חברת תקליטים, מנהלי להקות וסוכנים בינלאומיים, אנשי מדיה ומפיקים.

תוכנית הוועידה השנה תכלול פאנלים, הרצאות וכיתות אמן. ביו היתר, יארח שולץ האיום, הלא הוא דורון אייל, אחד ממובילי סצנת ה-Pאנק של ישראל בשנות ה-70 וה-80 את ג'וני ליידון לראיון מול קהל. כמו כן יתקיים פאנל העוסק ב"פלטפורמות מינוף וחשיפה לשוק המוזיקה הבינלאומי", פאנל בנושא "פסטיבלי מוזיקה הבינלאומיים", " מוזיקה או רייטינג? - ערוצי המוזיקה לאן?", "מוזיקה כהשראה לעולם העסקי" וכיתת אמן עם DJ ISIS המתקיימת במסגרת שיתוף פעולה עם בית הספר Muzik.

"הבאנו משהו אחר, חדש , טרי ומקצועי לקהילת המוזיקה בישראל", סיפר גיא צוקרמן, סמנכ"ל השיווק של טמפו על ההצלחה של הוועידה בשנה שעברה. "יחד עם היינקן העולמית מתכוונים להשקיע בוועידת המוזיקה ולהפוך את ישראל לאחד מהיעדים אליהם תעשיית המוזיקה צריכה להגיע מידי שנה כחלק מהטור השנתי שלהם בבירות המוזיקה השונות בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully