וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך

אייל דץ

5.8.2010 / 7:20

כוכבי ”ארץ נהדרת” מגיעים למסך הגדול, אנט בנינג וג’וליאן מור בסרט המפתיע של הקיץ וסרט אנימציה שבו סטיב קארל בתפקיד הנבל - החל מהערב בבתי הקולנוע

זוהי סדום

אחד הסרטים הישראליים המדוברים של הקיץ. האנשים שהביאו לכם את "ארץ נהדרת" עלו מדרגה ויצרו סרט באורך מלא, אדפטציה לסיפור המקראי של סדום ועמורה. דב נבון בתפקיד לוט הצדיק, טל פרידמן בתפקיד אשתו הממורמרת ואלי פיניש כשליט האכזרי של סדום הם רק מהחגיגה הקולנועית שמחזיקה בחמש מועמדויות בתחרות פרסי אופיר. האם זוהי הגרסה הישראלית לקלאסיקה של מונטי פייטון "בריאן כוכב עליון"? האם יצליחו יוצרי "ארץ נהדרת" לשכפל את ההצלחה גם למסך הגדול? החל מהערב תוכלו לדעת את התשובות.

במאים: מולי שגב, אדם סנדרסון

שחקנים: דב נבון, טל פרידמן, אסי כהן, אייל קיציס, מאור כהן, עלמה זק, אלי פיניש, מריאנו אידלמן, יובל סמו (88 דקות)

הילדים בסדר

הקומדיה בכיכובן של אנט בנינג וג'וליאן מור הצליחה לעורר לא מעט רעש בארצות הברית עם יציאתה לאקרנים. הסרט, שהוגדר ע"י הניו יורק טיימס כ"מצחיק באופן שערורייתי", ועל ידי הלוס אנג'לס טיימס כמועמד חזק לזכייה באוסקר, מספר את סיפורן של ניק (בנינג) וג'ולס (מור) החיות יחד כבר 20 שנה. הן גרות בבית גדול יחד עם שני ילדיהן המתבגרים אשר נולדו מתרומת זרע, ומנהלות זוגיות בריאה ומאושרת.

כאשר ג'וני (מיה וואסיקובסקה), הבת הבכורה מתכוננת לקראת עזיבת הבית והמעבר לקולג' מבקש ממנה אחיה הצעיר לעזור לו במשימה חשובה מאין כמוה: למצוא את אביהם הביולוגי. המבקרים אהבו, הקהל הפתיע ונהר לבתי הקולנוע. עכשיו ניתן רק לחכות כיצד יגיב הקהל הישראלי לסרט האינדי של הקיץ.

ציון ממוצע: רוטן טומייטוס – 96

במאית: ליסה צ'ולודנקו

שחקנים: ג'וליאן מור, אנט בנינג, מארק רופאלו, מיה וואסיקובסקה, ג'וש האצ'רסון (104 דקות)

גנוב על הירח

סרט אנימציה שמגיע אלינו גם בגרסת תלת מימד, שבמרכזו עומד נבל בשם גרו ( סטיב קארל), שגר בבית שחור עם גינה נבולה במרכזו של פרבר אמריקאי שמח ופורח. גרו, שכבר גנב את הפירמידה הגדולה של גיזה והחליף אותה בהעתק מתנפח, גורם למדינות ברחבי העולם להגן על האוצרות הלאומיים שלהם, ובינתיים מתכנן לגנוב את הירח. מי שעומדות בדרכו הן שלוש ילדות יתומות שרוצות שיאמץ אותן.

ציון ממוצע: רוטן טומייטוס – 79

במאי: פייר קופין

קולות: סטיב קארל, ג'ייסון סיגל, ראסל ברנד, ג'ולי אנדרוז, וויל ארנט (95 דקות, הסרט יופץ גם עם דיבוב לעברית)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully