וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הקשיים: גם השנה תתקיים מחווה למאיר אריאל

עינב שיף

8.8.2010 / 6:15

על אף דבריה הקשים של תרצה אריאל לוואלה! תרבות על מצבה הכלכלי והמשפטי, הערב המסורתי יתקיים בהשתתפות ברי סחרוף, אהוד בנאי וגם שלום חנוך ואריאל זילבר

למרות הקשיים הכלכליים הרבים והבוררות המשפטית על חומרים של מאיר אריאל, שנחשפו בוואלה! תרבות, גם השנה יתקיים ערב מחווה לזכרו של היוצר והמוזיקאי המוערך. מפיקי המופע בשנה שעברה יערכו ב-19 בספטמבר באמפי של חוות רונית ערב בהשתתפות שלום חנוך, אהוד בנאי, ברי סחרוף, קרולינה, מוש בן ארי, מיקה קרני ומיקי שביב, ירמי קפלן, אריאל זילבר, רונית שחר, דורי בן זאב וכן בניו של אריאל, שחר ואהוד וכן אמנים נוספים. כרגיל, את המופע מנהל אמנותית יהודה עדר והמנחה הוא יואב קוטנר.

לפני כחודש סיפרה לוואלה! תרבות אלמנתו של אריאל ויוזמת המופע, תרצה אריאל, על הקשיים הרבים שמטילים בספק את קיומו של הערב. כמו כן, סיפרה אריאל על הבוררות המשפטית בה נמצאים חומרים גנוזים של בעלה. מהפקת המופע נמסר בתגובה כי אכן ישנם קשיים שטרם נפתרו הקשורים להפקה, אולם "הפקת המופע עובדת מול מספר גורמים שעוזרים לנו ככל יכולתם לקיים את המופע גם השנה. אנחנו מקווים שבימים הקרובים יימצא פיתרון לרוב הבעיות".

כמו כן, צפוי מפגש נוסף בין שלום חנוך לאריאל זילבר באירוע, לאחר המתיחות בין השניים בשנה שעברה באיחוד של תמוז, כפי שפורסם בוואלה! תרבות. השנה שני האמנים יופיעו בנפרד, כשחנוך ילווה בשותפו הוותיק משה לוי. מחיר הכרטיס למופע נע בין 150 ל-260 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully