וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר "הישרדות אולסטארס" ייערך בכרמיאל

עינב שיף

5.8.2010 / 21:57

ערוץ 10 הודיע כי גמר הריאליטי ייערך ב-29 באוגוסט באמפיתיאטרון של העיר בפני 20,000 אנשים. מנכ"ל 10: "זהו איזור שאינו זוכה לאירועים בידוריים בסדר גודל שכזה"

אחרי היכל נוקיה ואמפיתיאטרון קיסריה, גמר "הישרדות" עובר לכרמיאל, כך הודיע היום (חמישי) ערוץ 10. הגמר של עונת האולסטארס ייערך ביום א' ה-29 באוגוסט וישודר כמובן בשידור חי בערוץ 10.

"בחנו מספר אתרים גדולים ברחבי הארץ לקיום גמר הישרדות אולסטארס וקיבלנו הצעות ממספר ערים", מסר מנכ"ל ערוץ 10, יוסי ורשבסקי. "לאחר 3 שנים בהן התקיים הגמר במרכז הארץ, החלטנו השנה לקיימו בצפון הארץ, אזור שאינו זוכה לאירועים טלוויזיונים בידוריים בסדר גודל שכזה. השנה תתקיים מועצת השבט האחרונה בכרמיאל שבגליל עירה של הזוכה הראשונה בהישרדות - נעמה קסרי. אנו מברכים את עריית כרמיאל על שיתוף הפעולה".

"אנו שמחים מאוד שערוץ 10 והמפיקים של 'הישרדות' נענו לבקשתנו ובחרו לשדר את תכנית הגמר בכרמיאל", מסר ראש העיריה עדי אלדר. "אני רואה חשיבות רבה בעידוד הפריפריה באמצעות אירועים כאלה וזו גם הזדמנות נהדרת לחשוף את העיר האיכותית והיפה שלנו בפני הצופים".

בגמר "הישרדות אולסטארס" ייבחר הזוכה הרביעי בריאליטי אחרי קסרי, ד"ר אריק אלפר ושי אראל. השורד האחרון שייבחר על ידי חבר המושבעים יזכה במיליון שקלים ואילו הקהל יבחר את השורד החביב עליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully